Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

… men man skal jo ikke klage på varmen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-09, 20:43   #161
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Jeg føler med de som sliter i varmen men selv synes jeg det er så herlig. Kroppen min fungerer så mye bedre

Her er jeg også. Jeg elsker varmen, og jeg har mye mindre vindt nå enn når det er surt og kjølig. Men jeg skjønner godt at noen plages av varmen også.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 21:35   #162
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

Til dere som sliter mer varmen:



AC til 4000 kroner.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 22:12   #163
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.934
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Til dere som sliter mer varmen:



AC til 4000 kroner.

@aC: er det slik du ser ut, ja. Jeg synes nå du fallbyr deg selv littegrann, altså.

For the record: jeg liker varmen, så lenge jeg sitter i båt, ligger i vann eller gjør andre avkjølende aktiviteter. Sykle hjem fra jobb på den varmeste tiden fyller ikke kriteriene. : overopphetet fra i ettermiddag:

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 23:23   #164
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Altså, klag gjerne over varmen. Når folk sier sånt- i hvert fall når jeg sier sånt- så er det ikke fordi det er så bokstavlig ment, det er vel mer "a figure of speach" siden vi stort sett klager på dårlig vær her i landet.

Snakk for deg selv. Jeg klager veldig sjelden over det enkelte betegner som dårlig vær. Vi har hus, klær og fyringsmuligheter. Men når det er varmt overalt hele tiden, er det ingen steder å gjemme seg. Jeg blir fysisk dårlig av det.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 10:35   #165
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.789
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Snakk for deg selv. Jeg klager veldig sjelden over det enkelte betegner som dårlig vær. Vi har hus, klær og fyringsmuligheter. Men når det er varmt overalt hele tiden, er det ingen steder å gjemme seg. Jeg blir fysisk dårlig av det.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 10:39   #166
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

Min favorittårstid er høsten. Selv om jeg bor en plass hvor det virkelig bøtter ned. Deilig vær å være inne i. Å sitte i sofakroken med ei bok eller ved symaskinen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 10:45   #167
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.847
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Snakk for deg selv. Jeg klager veldig sjelden over det enkelte betegner som dårlig vær. Vi har hus, klær og fyringsmuligheter. Men når det er varmt overalt hele tiden, er det ingen steder å gjemme seg. Jeg blir fysisk dårlig av det.

Amen!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 11:15   #168
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.348
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Til dere som sliter mer varmen:



AC til 4000 kroner.


Altså, å legge sånt ut i åpent forum!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 11:41   #169
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.969
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Altså, å legge sånt ut i åpent forum!

Det var ikke helt sånn jeg trodde du så ut, jeg må innrømme det. Men søt er du, og sikkert til glede for mange.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 11:53   #170
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Min favorittårstid er høsten. Selv om jeg bor en plass hvor det virkelig bøtter ned. Deilig vær å være inne i. Å sitte i sofakroken med ei bok eller ved symaskinen.

Åja, jeg og.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 16:57   #171
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.078
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

Jeg har glemt hvordan livet leves. Glemt hva det er vanlig å gjøre på dagen. Glemt hvordan det er med en kaffekopp ute på terrassen. Jeg har gått i hi foran vifta.

33 ute og 30 inne.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 17:59   #172
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Snakk for deg selv. Jeg klager veldig sjelden over det enkelte betegner som dårlig vær. Vi har hus, klær og fyringsmuligheter. Men når det er varmt overalt hele tiden, er det ingen steder å gjemme seg. Jeg blir fysisk dårlig av det.

Det er bare å snu den, egentlig. Vi har absolutt like mange muligheter om sommeren i varmen som om vinteren når kulden biter som verst. Vi har hus (med muligheter for avkjøling), vi har klær vi kan kle av oss og vi kan kjøle oss ned med kalde drikker, en kald dusj, en splasj i ansiktet bare, sjø, badebasseng, is, vifte, kaldt fotbad på kontoret osv.osv. Jeg er virkelig ikke enig i at det skal være vanskeligere eller verre å avkjøle seg og gjøre huset kjøligere på sommeren. Jeg gjør alt det du sier man skal/kan gjøre om vinteren om vinteren, men jeg fryser og mistrives fordet. :frysepinne:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 19:10   #173
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.348
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

Jeg klager både når det er varmt og det er kaldt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 20:08   #174
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

NÅ er det herrrlig sommervær i Oslo dere!!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 20:53   #175
Store-ulv
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 518
Store-ulv er litt kulStore-ulv er litt kul
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

Heftig mens det stod på, men utrolig oppfriskende! Nå skal det gjennomluftes!

Store-ulv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 21:06   #176
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

Men her todner det veldig, og jeg gleder meg til frisk luft. Om natten.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 23:06   #177
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er bare å snu den, egentlig. Vi har absolutt like mange muligheter om sommeren i varmen som om vinteren når kulden biter som verst. Vi har hus (med muligheter for avkjøling), vi har klær vi kan kle av oss og vi kan kjøle oss ned med kalde drikker, en kald dusj, en splasj i ansiktet bare, sjø, badebasseng, is, vifte, kaldt fotbad på kontoret osv.osv. Jeg er virkelig ikke enig i at det skal være vanskeligere eller verre å avkjøle seg og gjøre huset kjøligere på sommeren. Jeg gjør alt det du sier man skal/kan gjøre om vinteren om vinteren, men jeg fryser og mistrives fordet. :frysepinne:

Nei, det er så absolutt ikke bare å snu den. Når det er 31,5 grader på kontoret mitt hele dagen, med vinduer på vidt gap og viften på fullt - da er det faktisk ikke mulig å kjøle seg ned. Jeg kan faktisk ikke kle av meg mer enn jeg allerede har gjort. Glemmer du at folk ikke har ferie hele tiden? Varmen er jo helt i orden når jeg har mulighet for å være på stranden. Og så er det faktisk en ganske stor investering å installere kjøleanlegg som man ikke bruker mange dagene i året. Kjøleanlegg som virker dårlig. To av naboene har hver sin variant - ingen av dem klarer å kjøle ned huset noe særlig mer enn gjennomtrekk og vifter gjør.

Men nå har regnet vært her og gjort verden levelig igjen!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 23:46   #178
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.128
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

Varmepumpe er en lur ting. Varme når det er kladt og kulde når det er varmt. Vi har hatt 16 grader inne i dag og over 30 ute.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 00:13   #179
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

I Norge er vi ikke vant til såå varmt vær som vi har hatt siste tiden (iallefall her jeg bor på østlandet).

Jeg har ikke ac hjemme, men her kan jeg tross alt gjøre det litt mer levelig for meg og familien. Vi har gått til anskaffelse av et stort (rektangel) oppblåsbart svømmebasseng. Jeg har omtrent bodd der de siste dagene. Vi har laget noen skyggeplasser på vår solrike tomt og der trives både vi og hunden. Jeg blir veldig plaget når det blir for varmt og gjør det jeg kan for å kjøle meg ned når det blir for ille.

Det er helt greit å dra til nærmeste badeplass eller senke seg ned i bassenget hjemme for oss som har fri. Det er verre for de som er i jobb og mange har glovarme arbeidsplasser om dagen. Da er det ikke bare å kle av seg.

I skrivend stund er det 23 grader ute og 27,5 inne. Alle vinduer står oppe, i to etasjer og vifter står på for fullt. Skal jeg driste meg til et aldri så lite nattbad tro?

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 08:31   #180
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nei, det er så absolutt ikke bare å snu den. Når det er 31,5 grader på kontoret mitt hele dagen, med vinduer på vidt gap og viften på fullt - da er det faktisk ikke mulig å kjøle seg ned. Jeg kan faktisk ikke kle av meg mer enn jeg allerede har gjort. Glemmer du at folk ikke har ferie hele tiden? Varmen er jo helt i orden når jeg har mulighet for å være på stranden. Og så er det faktisk en ganske stor investering å installere kjøleanlegg som man ikke bruker mange dagene i året. Kjøleanlegg som virker dårlig. To av naboene har hver sin variant - ingen av dem klarer å kjøle ned huset noe særlig mer enn gjennomtrekk og vifter gjør.

Men nå har regnet vært her og gjort verden levelig igjen!

Det er ikke alltid så lett, nei, men poenget mitt var å snu det du så lett nevnte om vinteren. Vi har riktignok hus, fyringsmuligheter og klær, og om sommeren har vi også hus, avkjølingmuligheter og klær vi kan ta av. Kjøleannlegg er riktignok dyre, men det er da virkelig strøm, ved, varmepumpe osv. også? Det finnes kalde hus, hus som trekker, vinduer som trenger en utskifting og kledning og isolasjon som trenger å byttes. Det koster ikke så mye å leske seg med kalde drikker, kjøpe ei bord- eller ståvifte. Å sitte med bena i kjølig vann har også en utrolig god effekt. Vi er aldri på stranden, det er det varmeste stedet jeg vet om, så den styrer vi unna.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no