|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ord og uttrykk jeg virkelig hater
Jepp. Enig med deg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er ubetinget enig i at det viktigste er å bli kvitt den myten, og at overgrep i 99% av alle tilfeller er overgrep. Men samtidig tenker jeg at begrepet overgrep er et begrep som ikke bør brukes om ting som ikke er det. Det blir igjen å undergrave overgreps-begrepet. Da blir alt som er dumt et overgrep.
|
|
|
|
#3 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ord og uttrykk jeg virkelig haterJeg håper de fleste skjønner at de fleste ikke synes det er digg å selge sex. Forøvrig et utrykk jeg ikke liker. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Jeg tror ikke det er vanlig å kalle voldtekt for ikke samtykkende sex, jeg tror nok at seksuelle overgrep/voldtekt/handlinger som tilsvarer voldtekt er de mer alminnelige betegnelsene. Jeg har inntrykk av at i dag brukes ordet sex som man før brukte elske. Må jo innrømme at det egentlig er sjeldent jeg diskuterer med folk hvilke ord og uttrykk de bruker, så dette er jo en generell oppfatning helt ut fra hva jeg leser.
|
![]() |
|
|