Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Modding av skrivefeil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 15:16   #1
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Jeg ga slike i bursdagsgave til madammen:

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:19   #2
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Kule

Gammel 05-10-06, 15:41   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jøss, så kule! Hva er ledningene til? (gaveide til min venninne med likfingre)

Gammel 05-10-06, 15:16   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

I fjor fikk jeg askebøtte i julegave :SayNoMore:.

Gammel 05-10-06, 15:21   #5
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

I fjor fikk jeg askebøtte i julegave :SayNoMore:.

Kjøpte nesten det til sambis i fjor. Ombestemte meg i siste lite og han måtte ut å kjøpe en selv i januar.

Gammel 05-10-06, 15:29   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg forteller deg at praktiske kjærlighetsgaver er fjellstøvler, ski, kjøkkenkniver, te-kjele (!) ol. så forstår du sikkert at romantikkfaktoren er ganske lav på gavene jeg får av min mann. I fjor fikk jeg askebøtte i julegave :SayNoMore:.

Askebøtte!?!

Min mann ender som regel opp med penger, eller gavekort

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:33   #7
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg (og mannen) er klok av skade og lager hvert år en fin, "liten" scrapbook hvor jeg klipper ut bilder av ting jeg ønsker meg, og limer på ark, med pris, innkjøpssted, og ev. telefonnummer til forhandler på.

(Valentines can't buy her, my ass. )

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:34   #8
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk ny symaskin av mannen sist bursdag!!!
Og nytt syskrin(verktøykasse) med masse sysaker av svigermor!!

Gammel 05-10-06, 15:35   #9
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg forteller deg at praktiske kjærlighetsgaver er fjellstøvler, ski, kjøkkenkniver, te-kjele (!) ol. så forstår du sikkert at romantikkfaktoren er ganske lav på gavene jeg får av min mann. I fjor fikk jeg askebøtte i julegave :SayNoMore:.

Hvis jeg får fjellstøvler, ski etc blir jeg i ekstase og veldig forelsket

Et år hadde samboeren min kjøpt en spesiell type (steindyre) skistaver til meg, teleskopstaver som kan trekkes ut, kobles sammen og brukes til søkestang i skred. En kollega holdt på å svime av da han fikk høre hva han hadde kjøpt i gave til meg. Selv mente han at kona ikke ville snakket til ham fra jul til oktober, minst, hvis han hadde kommet med skistaver i gave til henne (hun er nok mer av diamantring-typen). For min del syntes jeg det var veldig romantisk, at han faktisk visste at det var noe jeg kom til å bli kjempeglad for, på tross av det kollegene mente var passende gaver.

Mamma fikk en gang et bilbatteri av stefaren min. Pent pakket inn med sløyfe på Ikke særlig romantisk, men det var det hun hadde størst behov for der og da (han er egentlig veldig romantisk av seg sånn ellers)

Gammel 05-10-06, 15:46   #10
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Hvis jeg får fjellstøvler, ski etc blir jeg i ekstase og veldig forelsket

Bortsett fra askebøtten, så har jeg stort sett blitt veldig, veldig glad for gavene jeg har fått av han, altså. Det var ikke meningen å høres utakknemlig ut.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 19:07   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Min man er ikke ekspert på NOEN gaver

Denne konkurransen vinner jeg, hvis man får ta med ekser.

Jeg fikk et reisestrykejern av min eks.

Gammel 05-10-06, 19:19   #12
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Denne konkurransen vinner jeg, hvis man får ta med ekser.

Jeg fikk et reisestrykejern av min eks.

Neeei, jeg vinner helt klart.
Jeg fikk grønne gummistøvler av min eks i julegave.

Gammel 05-10-06, 19:33   #13
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Doxa, her.

Neeei, jeg vinner helt klart.
Jeg fikk grønne gummistøvler av min eks i julegave.

Jeg fikk Ginseng av en eks en gang. Det var riktignok én av flere gaver jeg fikk samtidig, men dog. Hint, hint, liksom. Han ble ikke gammel, for å si det sånn.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 00:32   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Jaså? Jeg fikk hvite Scholl fotform-sko av min eks, da var jeg 19 (og det var han også). Slå den!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 02:09   #15
juzzy
Wannabe

juzzy sin avatar

juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Jaså? Jeg fikk hvite Scholl fotform-sko av min eks, da var jeg 19 (og det var han også). Slå den!

Gammel 05-10-06, 16:03   #16
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ja, jeg modder skrivefeil. Og jeg forventer å bli rettet på selv.

Er det problematisk?

Keine problem for meg!

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Du leste ikke hele tråden før du svarte, gjorde du vel?

Kremt, nei...... *rødmer*

Gammel 05-10-06, 16:30   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg lært mye.

For det første, at HP ikke bare er en mann, men Desembermammas mann!

At man kan skrive mange innlegg om popcorn etter hverandre.

At era brukte tidenes uttrykk, å ha et kreativt forhold til alfabetet. :klapper:

Selv vil jeg gjerne rettes på, siden jeg lider av den (mis)oppfatning at jeg har et 100% korrekt norsk.

Nå lurer jeg bare på om det egentlig skrives rettskriving eller rettskrivning?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 18:29   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På mine sønners alfabetleketing er det en GIRAFF på G'en. Men den er dansk, det er jo muligens en god nok forklaring.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 18:34   #19
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

På mine sønners alfabetleketing er det en GIRAFF på G'en. Men den er dansk, det er jo muligens en god nok forklaring.

Det er det på Frøkna sin også – og den er kjøpt på Sprell.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 18:43   #20
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Ja jeg synes det er litt problematisk. Hva er vitsen med å modde skrivefeil? Da blir jo stilen i alle innleggene helt lik, og forumet får ikke lenger den "fargerikt-fellesskap"-sjarmen over seg.

Emneord
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.