Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker og PM-er

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-10, 17:25   #141
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Jeg har møtt Skremmern, men ikke FF. Er jeg inhabil da?

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Det kan være mye sant i dette, men det er ikke alltid det som er tilfelle. Det er jo faktisk folk som blir mobbet på nettet.

Selvsagt, og det kan være helt uten grunn.

Det er ikke meningen å bagatellisere mobbing, men å si noe om at det kanskje ikke alltid er mobbing, selv om noen føler seg krenket.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11

Sist redigert av Luftslottet : 19-01-18 kl 16:44.
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 17:32   #142
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ff og Skremmern? Har de aldri møttes?

Jøss.

Jeg er forresten ikke så overrasket over at akkurat det går an. Jeg har aldri møtt Terje Søviknes, men gudbedre så teit jeg syns han er lell.

Åh, kanskje jeg misforsto. Det stod kanskje bare at de ikke kjenner hverandre IRL. Litt usikker nå.

Gammel 16-10-10, 17:36   #143
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Blant annet at du kaste meg ut fra et forum jeg hadde hengt på i over 3 år, uten at jeg egentlig forstår hvorfor.

Du vet like godt som jeg at jeg ikke har kastet deg ut av et forum. Du valgte å gå, og etter mange forsøk fra blant annet min side på å få deg til å bli, etterkom jeg ditt ønske om å bli slettet. Pga uenigheter, ingenting personlig, så vidt jeg vet, bare forumpjatt.

DM (eller en annen admin/moderator) må gjerne vise til prikkene du sikter til, FF. Bare å poste det rett inn i denne tråden!

Gammel 16-10-10, 17:37   #144
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Fruktflua dro det opp, hva som ligger bak, er ikke lett for oss andre å vite, men jeg stoler på at Skremmern ikke er helt ko-ko.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 17:43   #145
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen papirer på det, men er så vidt jeg vet ikke ko-ko.

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua

Ref. prikk; det er jo akkurat det jeg prøver på i denne tråden - ser du virkelig ikke det?

Akkurat hva er det du prøver på i denne tråden?

Du kommer med temmelig grove beskyldninger mot meg i denne tråden, FF, jeg kan ikke huske å ha blitt anklaget for noe så alvorlig som mobbing.

Gammel 16-10-10, 17:49   #146
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er alle prikker som er gitt frem og tilbake mellom Skremmern og Fruktflua.

Gammel 16-10-10, 17:51   #147
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Jaha! I hvilke prikker er jeg ufin og mobber deg, FF? Du er forresten litt av en hevnprikker.

Gammel 16-10-10, 18:00   #148
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det eneste jeg fikk ut av dette er at Skremmern gir flere prikkepoeng enn Fruktflua.

Noen burde lage en plansje så man kan få oversikt her.

Eller seriøst - er dette det hele? Jaysus. Min mening er det ingen som har bedt om, men dere skal bætremeg få den likevel: En av de brukerne jeg har lært å sette skikkelig pris på etterhvert her er rine. Dette er da sørenmeg ingenting i forhold til hvordan vi kranglet - vi kunne krangle vi.

Dette her er ikke mer å sutre for - det er noen få minuspoeng, det er noen pittesmå røde prikker på noen helt få piksler. Jeg kan ikke greie å se mobbing noen vei her.

Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 18:03   #149
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Den nederst prikken er den eneste "slemme", og den kom som en reaksjon på innlegget FF skrev i spinofftråden. Innlegget som sparket i gang alt dette.

Gammel 16-10-10, 18:05   #150
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jeg greier virkelig heller ikke å se mobbinga i disse prikkene.

over smilefjes. Det er så fint når folk setter pris på hverandre.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 18:05   #151
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men har mannen din kommentert utseende til flua, Skremmern? :forvirret:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 18:05   #152
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ut fra det skjemaet ser det ut som om de har gitt hverandre både grønne og røde prikker. Og så er det tydelig at det ikke bare er meg Fruktflua hevnprikker systematisk. Jeg kan ikke se at påstandene til Fruktflua holder stikk, overhodet ikke.

Jeg gidder ikke å legge meg i selen for å få sympati, jeg regner med at de mest oppegående her har antenner nok uten at jeg skal behøve å bruke timevis på å forklare meg.

Jeg lurte forresten litt på dette utsagnet? For ut fra det som er presentert hittil er det vel liten tvil om at de mest oppegående ikke akkurat har bakgrunn for å ta dine ord for god fisk.

Gammel 16-10-10, 18:07   #153
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Såvidt jeg har skjønt så ligger det mye mer bak enn disse prikkene.

Gammel 16-10-10, 18:07   #154
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Det mangler en del prikker, og jeg antar at grunnen er fra tråder som er slettet.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 18:09   #155
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Fruktflua
Utestengt

Medlem siden: 15-10-2004
Sted: Her
Pratekroner: (Donér)
Tråder: 835

Gammel 16-10-10, 18:10   #156
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Men har mannen din kommentert utseende til flua, Skremmern? :forvirret:

Jeg aner ikke hva hun snakker om. Fascinerende at det skal være grunnen til min avsky mot FF.

Gammel 16-10-10, 18:10   #157
Fruktflua
Sperret

Standard

Fruktflua
Utestengt

Ja, også kom ikke prikkene fra forumet med, men jo Skremmeren, du kastet meg ut uten at jeg fikk greie på grunnen.

Gammel 16-10-10, 18:12   #158
Slettet bruker
Passiv

Standard

Forslag:

Ff: Fortell din side her slik du mener det var, og slik du har opplevd det hele.

Skremmern: Du også.

Så megler vi og ser om det ikke er temmelig mye her som er sett med sinna-briller på. Og går ikke det så skal jeg påta meg å holde kurs i ignoreringsfunksjonen for begge.

Og til begge angående hvordan man oppfatter ting: Jeg heller akkurat nå til å mene at Skremmern ikke er behandlet helt realt av Ff. Rett og slett, enkelt og greit. Samtidig kjenner jeg Skremmern godt nok til å vite at hun er i stand til å ordlegge seg skarpt og ser at det kan være en kilde til dårlig humør.

Det virker mest som en gammel konflikt som er vanskelig å legge død. Sånt kan fikses.

Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 18:13   #159
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Fruktflua
Utestengt

Du fortsetter med løgnene dine ser jeg. Du forlangte å bli slettet, og det ønske etterkom vi. Jeg skrev flere PM-er til deg og spurte om du i stedet for sletting kunne ta en pause, men det var ikke aktuelt, du ville bort. Det du postet over her beviser ingenting.

Gammel 16-10-10, 18:13   #160
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det mangler en del prikker, og jeg antar at grunnen er fra tråder som er slettet.

Det skal vi sjekke opp.

Moderatorisk hilsen
Esme

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:37.