Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er 40 minusgrader like kaldt i hele landet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-10, 09:31   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er 40 minusgrader like kaldt i hele landet?

Kan noen forklare meg dette med luftfuktighet osv? Jeg hører jo stadig folk si at "håhå, minus 20 er iiingenting, vi har minus 40 vi", men kommer det ikke an på hvor man bor i landet? Er luftfuktigheten den samme overalt? Ei jeg kjenner sa hun hadde tatt minus 20 i Oslo fremfor minus 10 i Stavanger anytime. Og nå er det minus 19 her, det er absurd kaldt til å være her altså, men nevner jeg det til noen som ikke bor her får jeg bare rålleøyne og "ikke klag, vi har 40 minus".

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.