Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-09, 21:36   #121
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Må prøve, så en venninne sto å "drysset talkum i håret" og var kjempefornøyd.

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg kan tilføye at DUST-IT ikke fungerer på katter. Toåringen har nemlig prøvd.

Katta blir stiv og ekkel og støvete, og det er en smule vanskelig å få det sjamponert ut igjen. :underdriver:

- ser for meg du fikk trimmet armmusklene mens du prøvde å holde katta i vann lenge nok

Gammel 25-04-09, 19:38   #122
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må prøve dette jeg også, har glatt og slett hår. :lett påvirkelig:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 00:27   #123
LimboLine
Superaktiv

LimboLine sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
LimboLine er litt kul
Standard

Får dere vasket det ordentlig ut?
Hos meg var håret fett rett etter hårvask.
Jeg måtte skrubbe flere ganger med sjampoo for å få det ut.

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 22:51   #124
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det bare jeg som sliter med å få dette vasket ut? Får veldig fett hår av det. Shampoen vil ikke skumme osv....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 22:51   #125
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LimboLine, her.

Får dere vasket det ordentlig ut?
Hos meg var håret fett rett etter hårvask.
Jeg måtte skrubbe flere ganger med sjampoo for å få det ut.

Burde lese litt før jeg poster ja.

NEI!!! Jeg får det ikke ut. :arrggghhhh:

Gammel 04-05-09, 22:52   #126
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Så lenge jeg vasker håret to ganger (tre dersom det har fått litt lengde) blir det helt rent

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 22:53   #127
Joika
Pauset

Standard

Ikke mitt. Måtte dra på med Zalo her om dagen. Har veldig tykt hår..... Zalo liksom! Prøvde fem runder med forskjellige shampoer, men det kom ikke noe skum overhodet. Jeg får ikke fett hår ellers.

Gammel 04-05-09, 22:54   #128
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss. Jge har aldri hatt problemer med å få det ut. Jeg bruker ikke så mye om gangen, da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 22:55   #129
Joika
Pauset

Standard

Bruker ikke mye jeg heller.

Gammel 04-05-09, 22:55   #130
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har også veldig tykt hår - men det er ganske kort. Jeg bruker innimellom ganske mye DustIt. Frisøren min bruker noe rensegreier i håret mitt, men jeg synes det går fint ut av håret med vanlig sjampo.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 22:57   #131
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også blitt fristet til å prøve. Venter nå på dust-it fra ebay

Gammel 04-05-09, 22:59   #132
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

FP-uniformen:
Odd Molly, El Naturalista og meterhøyt hår.

Gammel 04-05-09, 23:15   #133
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

FP-uniformen:
Odd Molly, El Naturalista og meterhøyt hår.

- og mooncup

Gammel 04-05-09, 23:29   #134
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Og en Nespresso-latte i den ene hånda mens den andre hjelper babyen inni Moby Wrapen å finne puppen.

Gammel 05-05-09, 18:53   #135
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

FIkk håruniformeringa idag. Boksen var da så liten! - Ser liksom for meg at en slik pakke varer i en liten mnd jeg. Vel, jeg har prøvd det i håret og enn så lenge føles det veldig ok! - Ikke stivt eller noe sånn - bare fyldig.

Gammel 05-05-09, 19:41   #136
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her ble jeg revet med, men dette var ikke noe for mitt hår. Litt for langt og litt for tungt, tror jeg. Hvis noen vil overta boksen min (tatt en liten test av, en gang) kan de sende meg en PM. 90,- inkl. porto .

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 21:00   #137
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

gjør denne at håret blir tungt og flatt? Håret mitt har en tendens til å falle sammen etter 5 minutt selv om jeg tuperer å sprayer.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 11:54   #138
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Må bare inn og le litt av ny FP-uniform og katte det DustIt i pelsen

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 12:05   #139
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Mitt hår blir for første gang ikke tungt og flatt. Alle andre produkter tynger det ned. For meg som har tynt og fint hår med omtrent boblengde er det helt perfekt.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 19:38   #140
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

gjør denne at håret blir tungt og flatt? Håret mitt har en tendens til å falle sammen etter 5 minutt selv om jeg tuperer å sprayer.

Nei det blir ikke tungt og flatt. Det er nesten som om hårene får litt ståltrådkonsistens. Man kan løfte det, og det blir stående.... om man har i nok. Har du på litt spray etterpå, så forblir det sånn hele dagen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.