|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!Må prøve, så en venninne sto å "drysset talkum i håret" og var kjempefornøyd.
|
|
|
#123 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!Får dere vasket det ordentlig ut? |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Pauset
|
Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!
Burde lese litt før jeg poster ja. |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Pauset
|
Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!Ikke mitt. Måtte dra på med Zalo her om dagen. Har veldig tykt hår..... Zalo liksom! Prøvde fem runder med forskjellige shampoer, men det kom ikke noe skum overhodet. Jeg får ikke fett hår ellers. |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!Jøss. Jge har aldri hatt problemer med å få det ut. Jeg bruker ikke så mye om gangen, da. |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!Jeg har også veldig tykt hår - men det er ganske kort. Jeg bruker innimellom ganske mye DustIt. Frisøren min bruker noe rensegreier i håret mitt, men jeg synes det går fint ut av håret med vanlig sjampo. |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Quiet, please
|
|
|
|
#135 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!FIkk håruniformeringa idag. Boksen var da så liten! - Ser liksom for meg at en slik pakke varer i en liten mnd jeg. Vel, jeg har prøvd det i håret og enn så lenge føles det veldig ok! - Ikke stivt eller noe sånn - bare fyldig.
|
|
|
#136 |
|
Fortynnet
|
Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!Her ble jeg revet med, men dette var ikke noe for mitt hår. Litt for langt og litt for tungt, tror jeg. Hvis noen vil overta boksen min (tatt en liten test av, en gang) kan de sende meg en PM. 90,- inkl. porto . |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!gjør denne at håret blir tungt og flatt? Håret mitt har en tendens til å falle sammen etter 5 minutt selv om jeg tuperer å sprayer. |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!Må bare inn og le litt av ny FP-uniform og katte det DustIt i pelsen |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!Mitt hår blir for første gang ikke tungt og flatt. Alle andre produkter tynger det ned. For meg som har tynt og fint hår med omtrent boblengde er det helt perfekt. |
|
|
|
|
|
#140 |
|
Pauset
|
Nei det blir ikke tungt og flatt. |
|
|
|
![]() |
|
|