Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-09, 17:02   #81
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg tok også i en del mer enn jeg pleier i dag, men håret ble litt stort, liksom. Jeg vil ha glatt og rett hår, men ikke flatt på toppen. Nå minner jeg om Eli Hagen.

Da er det sprayen "min" du trenger, da. Altså Big Sexy Hair, dense thickening spray. Gir et normalt, glatt utseende, men med litt volum som varer. (Det synes ikke at man har hatt i noe produkt, før man våkner neste morgen med tidenes pute-sveis ). Jeg sprayer litt i hendene og fordeler det i håret. Grer, og lar nesten tørke, før jeg føner i noen sekunder på vei ut av døra omtrent.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 17:38   #82
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håret mitt ser ikke ut etter en tur på stranden så dette er sikkert ikke noe for mitt grove, tykke hår.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 17:54   #83
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Så dette passer også for langt, tykt hår?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 20:42   #84
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Da er det sprayen "min" du trenger, da. Altså Big Sexy Hair, dense thickening spray. Gir et normalt, glatt utseende, men med litt volum som varer. (Det synes ikke at man har hatt i noe produkt, før man våkner neste morgen med tidenes pute-sveis ). Jeg sprayer litt i hendene og fordeler det i håret. Grer, og lar nesten tørke, før jeg føner i noen sekunder på vei ut av døra omtrent.

Den er jeg også fan av. Jeg sprøyter inn ved hårrøttene på toppen.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 12:05   #85
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dust it har ankommet postkassen min og jeg er forelsket.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 15:33   #86
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Ja dette har jeg bare hørt positivt om. Skal kjøpe en selv og så frisøren min solgte det for 210 kr.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 00:19   #87
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Åja, osis'en! Det er vel det mest fantastiske hårproduktet som fins? :avhengig:

Ser at den kostar 139,- hjå blivakker.no idag.

Denne må jeg prøve!!

Gammel 16-02-09, 00:46   #88
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Hmmm... Jeg har glatt bob ca. til haken, ganske tykt men også ganske lett for å bli tungt og flatt. Jeg ønsker ofte at jeg kunne få rufset til håret litt, ihvertfall som en variasjon. Jeg liker vel egentlig best at håret er blankt og ikke matt, men rufsete og blankt er kanskje ikke mulig.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Tørrsjampo?

Jeg fikk tørrshampoassosiasjoner :grøss:

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nei, men det blir jo så salt og tykt og stivt som... ja, etter en dag på stranden.

Jeg trivdes ikke med dette i mitt hår, men det er tykt og kort.

Gammel 16-02-09, 01:02   #89
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Dust it er nå på tilbud til 99kr på www.blivakker.no

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 00:07   #90
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Dust it er nå på tilbud til 99kr på www.blivakker.no

FNYS! ...og med moms og fraktgebyr kommer den totalt på 179,- kr

Gammel 21-02-09, 19:37   #91
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte bestille her på LF, men så prøver jeg sjekke ut og får beskjed om at jeg må oppgi en adresse der det er noen hjemme på dagtid? Kommer det ikke i posten?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 20:26   #92
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg tenkte bestille her på LF, men så prøver jeg sjekke ut og får beskjed om at jeg må oppgi en adresse der det er noen hjemme på dagtid? Kommer det ikke i posten?

De gangene jeg har bestilt derfra har jeg alltid fått pakkelapp i posten, ihvertfall.

Gammel 21-02-09, 20:47   #93
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cielo, her.

De gangene jeg har bestilt derfra har jeg alltid fått pakkelapp i posten, ihvertfall.

Ok, takk. Jeg prøver. Dust it bestilt.

Gammel 22-02-09, 00:55   #94
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Får Dust It hårspenner til å sitte bedre fast ? Jeg sliter med veldig blødt hår, alt av klemmer og spenner detter ut på nul komma niks.

Gammel 22-02-09, 21:57   #95
Canelia
Nybegynner

Canelia sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Canelia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Høres spennende ut!!Dette må prøves!!!

Canelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:55   #96
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Jeg har nå faktisk klart å bestille OG motta dette fantastiske produktet, og nå lurer jeg på hvordan jeg bør bruke det? Jeg har også en slags bob. Glatt nordisk hår, helt flatt.

Gammel 05-03-09, 22:43   #97
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har nå faktisk klart å bestille OG motta dette fantastiske produktet, og nå lurer jeg på hvordan jeg bør bruke det? Jeg har også en slags bob. Glatt nordisk hår, helt flatt.

Jeg har også bob... Jeg bruker "Dust it" ved hårroten for å få volum. Løfter på en måte opp håret noen steder og drysser forsiktig LITT pulver helt innerst ved hårroten. (for at ikke håret skal se matt ut)
Fungerer utrolig bra på mitt hår. (Før måtte jeg bruke en halv boks hårspray for samme resultat )

Gammel 07-03-09, 10:03   #98
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Kan besvare mitt eget spørsmål nå: Yes, det får alt av spenner og elastikker til å sitte klippefast ! Men det er vanskelig å vaske ut etterpå, så forbeholdes særlige anledninger...

Gammel 07-03-09, 10:05   #99
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes ikke det er vanskelig å vaske ut, selv med mild sjampo. Det kreves imidlertid to-tre sjamponeringer.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 17:35   #100
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan tilføye at DUST-IT ikke fungerer på katter. Toåringen har nemlig prøvd.

Katta blir stiv og ekkel og støvete, og det er en smule vanskelig å få det sjamponert ut igjen. :underdriver:

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.