|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Etter å ha ammet to barn i lang tid (ammer fortsatt Hannah ganske mye) OG pumpet 74 liter til morsmelssentralen venter jeg bare på at puppene skal sige så fælt at jeg kan bruke den som ørevarmere om vintereren |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Det var da fryktelig som dere kaklet da. Og jeg begriper ikke hvorfor dere virker så sjokkerte? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Jan Thomas. De høye puppers beskytter!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Altså, jeg har aldri hatt så mye sprettpupper som akkurat mens jeg ammet - der har vi fremtidens silikon; amming i 20 år for å beholde spensten og størrelsen
|
|
|
#6 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: "Du må ikke finne på å amme"
|
|
|
|
#8 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Total avsporing, men no fekk eg George (Seinfeld) sin telefonsvarar på hjerna: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
saftig
|
|
|
|
#10 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Hahaha! Jeg synes denne Jan Thomas er morsom. Nå har han klart å hisse på seg en hel mammaforumverden. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
weird
Hisse på seg? Jeg blir like hissig av Jan Thomas sin "visdom" som jeg blir av Victoria Beckham sin.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#12 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Jeg tenker litt sånn, når de faktisk har sendt den kommentaren, hva forgodsaker har de da redigert bort? Det må være saftsuse saker!! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
villende
|
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Jeg må innrømme at jeg ikke klarer å hisse meg opp over kommentaren til denne fyren. Han har jo tydeligvis ingen erfaring med amming og hva det gjør eller ikke gjør med pupper. At 17-åringer skulle finne på å tenke ”å ja, det var smart”, syns jeg heller ikke er spesielt skummelt. Jeg syns selv at amming virket som det ekleste i hele verden og gruet meg skikkelig til å skulle prøve det helt til jeg la Snupp til brystet for alle første gang og skjønte at amming selvfølgelig er det naturligste som finnes. :rister overbærende på hodet av uvitende mannfolk: |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har ikke tittel
Man må vel egentlig være bortimot jærnedød hvis man tar dette rådet til Jan Thomas seriøst. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Når det kommer til kropp og utseende, så har det jo vist seg at å være rasjonell blir valgt bort. |
|
|
|
#18 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Ja jeg hørte det, etterfulgt av: "Det bare var å gi flaske. Man skulle ikke ødelagge det gud hadde gitt én", eller noe sånt. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nysgjerrig
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Første gang jeg ser på Top model (ikke noe anne å se på her på ullevål sykehus) så buser han ut med et slik utsagn.
|
|
|
#20 |
|
Men først, kaffe!
Dagbladet er jo en sikker vinner: |
|
|