|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Sv: "Du må ikke finne på å amme"Nå synes jeg jo ikke det at den stakkars mannen er homofil er noe han trenger å hetses for, det er vel mer hetsing av de homofile at denne mannen deler deres legning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: "Du må ikke finne på å amme"
Jeg tror du glemmer gruppen unge mødre. Jeg tror absolutt at kommentaren treffer noen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ringskrømt
|
Tja, vet ikke helt jeg. Jeg er uansett sikker på at livserfaring goes a long way, og en 16-17-18 år gammel jente, gravid eller ny mor, kan lettere falle for slikt tomprat enn mer etablerte og erfarne, eldre mødre. (Ingen regel uten unntak, sjølvsagt.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Ok. Da har visst jeg mer tro på at unge mødre har mer hjernekapasitet enn det du tror at de har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: "Du må ikke finne på å amme"Sånn fra spøk til alvor tror jeg det er flere andre jeg ville ha tatt for meg før Jan Thomas. Etter å ha jobbet litt på barselavdeling og trøstet flere brystopererte som er fortvilet og forteller at plastikkirurgen hadde sagt at inngrepet ikke ville vanskeliggjøre ammingen.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|