|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Går dere i kirken på julaften?Ja når vi er hjemme hos mamma i julen går vi alltid. Det er så utrolig koselig og en fast tradisjon for oss. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Går dere i kirken på julaften?Ja, vi går når vi feirer i hjembyen min. Her kjenner vi godt til presten og vi føler oss på et vis hjemme i kirken. Vi liker å synge julesanger også hilser vi på venner og kjente og ønsker god jul. Veldig koselig synes jeg. Vi går ikke i mannens hjemby når vi feirer der. Vi har ikke samme forholdet til den kirken/ presten.
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går dere i kirken på julaften?Skal vi gå i kirken så får det andre dager enn julaften. Jeg trenger ikke kirkebesøk den dagen for å komme i høytidstemning. Synes det er bare stress med alt av folk som skal i kirken den dagen og det blir så fullt. Jeg er vokst opp med at vi bestandig var i kirken 1.juledag. Nå har ikke vi gjort det med ungene våre, men vi er andre tider av året innimellom. Ungene er i kirken med barnehagen og skolen rett før jul. |
|
|
|
![]() |
|
|