Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spotifyinvitasjonstråden

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-09, 22:54   #1
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spotifyinvitasjonstråden

Opprinnelig lagt inn av valborg, her.

Hva er status her? Vi har visst en invitasjon igjen.

Ja takk...

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 23:08   #2
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Ja takk...

Sendes Blånn (senere i kveld).

Gammel 11-12-09, 23:22   #3
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av valborg, her.

Sendes Blånn (senere i kveld).

Thanx!
Regner med du trenger en e-postadresse? Prikker deg den!

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 01:33   #4
Debra
Lovende

Debra sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Debra er litt kul
Standard

Vil gjerne bli invitert

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 21:12   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Men si meg, kan man bare lytte på musikken? Hvordan laster jeg den evnt den? For evnt å brenne?

Gammel 18-12-09, 21:15   #6
Fluke

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare lytte ja.

Gammel 11-12-09, 22:52   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger ikke fler.

Gammel 18-12-09, 20:55   #8
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Hei! Jeg har tabbet meg ut!!! Og nå er det en aldri så liten krise her.... :S

Jeg fikk en invitasjon, men den rakk jeg ikke å sette meg inn i før fristen(overivrig hotmail, den havnet i søppelpost, og jeg overså den når jeg sjekket den kassen, så den mistet jeg ) Jeg er fryktelig lei meg!!

Jeg bor i en by uten musikkbutikk cder må bestilles på nett, eller kjøpes på posten og elkjøp. Der er utvalget begrenset, og via posten får jeg ikke levert den cden søsteren ønsker seg til jul snart nok.
Hun kunne gitt meg ønskeliste før, men det gjorde hun altså ikke.

Så nå lurer jeg på om noen kan sende en invitasjon til meg, som jeg kan benytte meg av MED EN GANG! Ikke noe søppeltull denne gangen.
Så hadde studentsøsteren min fått seg musikken hun øsnker, attåt de hjemmestrikkede tøflene og sjokoladen, under treet i år.

Noen?

Gammel 18-12-09, 21:00   #9
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Du må ta kontakt med den som sendte deg invitasjonen. Denne kan sende på nytt (til deg eller andre) fra spotify-kontoen sin.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 21:10   #10
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Men jeg er et surrehode nå før jul!!! Det var tvtorrents inviten som var utgåttt Spotify lå der, og er nå installert!

Men hvordan finner jeg ut om jeg har invites å sende andre?

Sist redigert av tinkadott : 18-12-09 kl 21:22.
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 21:21   #11
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Æsj, da får jeg ikke brendt en cd til henne der heller. :tusler inn på itunes:

Gammel 18-12-09, 21:22   #12
Fluke

Fluke sin avatar

Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men du kan nå høre på massevis av musikk uten å bedrive ulovligheter eller blakke deg.

Gammel 18-12-09, 21:23   #13
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Ja, og det er BRA! Men hvordan finner jeg ut om jeg har invitasjoner til andre?

Gammel 18-12-09, 21:25   #14
Fluke

Fluke sin avatar

Standard

Jeg tror ikke du har det med mindre du kjøper premium-utgave. Jeg har iallfall aldri fått invitasjoner å gi andre.

Gammel 18-12-09, 21:27   #15
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Hm.. og jeg som tenkte jeg skulle gi til andre nå. Ja, ja...

Gammel 18-12-09, 21:49   #16
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Viss du betaler 99,- får du premium versjonen. Då får du to invitasjoner å gje vekk. I tillegg har du spillelister tilgjengelig sjølv om du ikkje er logga på, og du kan vel og kjøpa musikk då.

Gammel 18-12-09, 22:06   #17
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Ja takk, jeg mottar gjerne invitasjon til Spotify

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-09, 00:12   #18
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Kan jeg også få en invitasjon?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-09, 00:14   #19
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har 2 invites. Hvis jeg får epostadressen din, skal du få en, Dragen!

Gammel 24-12-09, 01:29   #20
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Kaktus, kan jeg også få en?

Svar

Emneord
spotify

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.