Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spotifyinvitasjonstråden

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-09, 20:21   #1
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spotifyinvitasjonstråden

Jeg vil veldig gjerne ha en invitasjon, hvis noen har en å gi bort!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 14:48   #2
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå er mannen misunnelig på spotifyen min.

Så om noen har en invt å dele ut så kan jeg gi han en liten førjulspresang!

Gammel 28-11-09, 22:17   #3
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takker for invitasjoene jeg fikk på mail...! Har brukt Spotify mye og foretrekker den fremfor de andre jeg hørte på tidligere

Ps: hvordan opparbeider man seg invitasjoner til å dele ut?

Gammel 28-11-09, 22:18   #4
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Ps: hvordan opparbeider man seg invitasjoner til å dele ut?

Du får invitasjoner hvis du kjøper Premium-abonnement.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 22:43   #5
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Du får invitasjoner hvis du kjøper Premium-abonnement.

Forstår...
Hva er forskjellen mellom vanlig og Premium? Jeg synes den ordinære var veldig ok jeg...
Det eneste jeg savnet var å kunne laste sangene ned...

Gammel 28-11-09, 22:47   #6
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Forstår...
Hva er forskjellen mellom vanlig og Premium? Jeg synes den ordinære var veldig ok jeg...
Det eneste jeg savnet var å kunne laste sangene ned...

Med Premium slipper du reklame, du får bedre lydkvalitet, mulighet til å bruke Spotify på iPhone, iPod Touch eller en Android-telefon og mulighet for spillelister som også fungerer uten internett-tilkobling.

Gammel 28-11-09, 22:52   #7
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Standard

Med Premium slipper du reklame, du får bedre lydkvalitet, mulighet til å bruke Spotify på iPhone, iPod Touch eller en Android-telefon og mulighet for spillelister som også fungerer uten internett-tilkobling.

Ok... Takk for svar...

Gammel 29-11-09, 21:42   #8
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg vil veldig gjerne ha en invitasjon, hvis noen har en å gi bort!

Sendt til adressen du oppga per PM.

Gammel 29-11-09, 23:57   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, du er en engel! Og kan jeg da bare videresende den til han kompisen?

Gammel 30-11-09, 00:03   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP til Knerten

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Takk, du er en engel! Og kan jeg da bare videresende den til han kompisen?

Jeg var sikker på at den var til meg!

Snakk om å være selvsentrert...

Emneord
spotify

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.