|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Er det bare meg?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er det bare meg?Ikke se på meg, jeg er jo borgerlig og konservativ så det holder. Nå skal jeg lage sur 70-tallsstil på hytta, hvor gærn er jeg, lizzom?
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er det bare meg?Jeg vil ikke egenlig ha på meg at jeg forsvarer glambing, altså.
|
|
|
#8 |
|
Mother of Dragons
|
Ånei, jeg benekter ikke at man blir påvirket av trender altså. Det gjør de fleste av oss. Men i varierende grad. Og noen stiler blir man mindre påvirket av fordi man ikke synes de er noe fine, mens andre stiler/trender treffer helt. Men det er veldig få som er helt upåvirket ja. Det er jo bare å se på boligannonser det, alle leiligheter og hus er jo nesten prikk like.
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er det bare meg?... og veldig mange ganger ender man opp med å like noe man sa æsjuffakk over for relativt kort tid siden. Har jeg hørt. Det handler mye om eksponering.
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er det bare meg?Scarlett sier det bra, men det er likevel smak som gjør om vi velger den ene treden foran den andre. Jeg plukket opp det hvite og lyse veldig i forkant av at trenden kom (jeg måtte styre mye for å blande til beigefarger før de ferdige latte-variantene kom), og har tviholdt på den til lenge etter at den egentlig er over. Mens 70-tallsretrogreiene syns jeg var gørrstygt både i forkant, da det var i full blomst, og nå som det forhåpentligvis er på retur. Jeg syns det var stygt på 70-tallet også.
|
|
|
#12 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare meg?Jeg har alltid kjøpt lyse, nordiske møbler, også midt i syrelutet-tiden på tidlig 90-tall, og det kommer jeg til å fortsette med.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det bare meg?Jeg er delvis enig med Scarlett, men som Polyanna er inne på så står ikke smak i sammenheng med trend. Selv om veldig mange elsket bueganger på åttitallet var det aldri snakk om at det var god smak den gang heller. Trend, på den andre siden, henger sammen med preferanser og er ofte intersubjektivt (felles med mange).
|
|
|
#16 |
|
Mother of Dragons
|
Og c) at de kjører akkurat passe fort.
|
|
|