Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Er det bare meg?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-09, 14:54   #11
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg?

Dette er ikke en stil jeg kan adoptere inn i mitt hus ala 1975, men jeg kan se for meg at noe av dette kan være lækkert i rette omgivelser. Dette er jo en butikk, så det sier vel seg selv at de har endel mer møbler og greier på ustilling enn hva som er vanlig i gjennomsnittshjem (unntak er hjemme hos min nipselskende svigermor ).

Jeg har dessuten inntrykk av at "alle" er shabby chicce om dagen. Alt er liksom sånn slitt og romantisk... Med feller og kuskinn og hvitbehandlede trekasser med duftlys på som standard. Mulig jeg er farget av å tråkke gjennom Home & Garden på vei til og fra jobb.

Denne butikken var jo alt annet enn shabby, så jeg antar at shabby chic-trenden er ut, med unntak muligens, av sommerstuene til alle disse fruene fra Oslo Vest. At denne forretningen er det siste av det siste, er det kanskje ingen tvil om, men hvis dette skal være med på å gi merkelappen "eksklusivt" til stuer og soverom, bør det være en nennsom hånd som sørger for at det SER nettopp sånn ut, og ikke som om man har brukt Cowboy Laila som interiørrådgiver.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.