Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-09, 11:37   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men når det gjelder diskusjoner angående han så ender jeg som oftest opp med å diskutere mot andre som også har sansen men som mener at han er bånn ærlig og etterrettelig og det tror jeg virkelig ikke han er.

Nei, det tror ikke jeg han er heller. Men jeg tror at han er ekte, hvis du skjønner hva meg mener?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 11:49   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nei, det tror ikke jeg han er heller. Men jeg tror at han er ekte, hvis du skjønner hva meg mener?

[må legge inn advarsel, det er mye babling i dette innlegget, det var vanskelig å få frem det jeg tenker i skriftlig form]

Ja jeg tror det. Og jeg kjenner andre mennesker som også er på samme måten (tror jeg da, jeg kjennern ikke).

Jeg tror det er forskjell på folk i hvilken vinkel/perspektiv de ser seg selv. Noen ser på verden og seg selv kun fra innsiden og ut, mens andre ser seg selv på en måte utenfra, sånn at de er mer bevisst på hvordan sin rolle er.

Æsj, vanskelig å forklare. For eksempel da. Da jeg og en venninne begynte å jobbe som leger mens vi fortsatt hadde studentlisens, så var den ene av oss veldig flink til å se seg selv utenfra, bli litt ekstra glad i jobben fordi hun så legeaktig og kul ut. Her kommer jeg med stetoskopet og nå kommer ambulansen og jeg er den som er in charge og kult kult. Men om man kun ser på verden fra innsiden og ut så står man der og tar i mot ambulansen, det er liksom ikke noe mer som skjer.

Jeg tror at det er fordeler og ulemper å være på den ene og den andre måten og det ikke er noen av dem som er bedre enn den andre. Men Ari er for meg helt klart en av de som selv på en ræva kjedelig fest kan finne glede av å tenke "Nå er jeg på party i Tanger, det mystiske arabiske Afrika. Lukten av kameler kan kjennes over ørkenbålets dufter, og djinnens magiske kraft er tilstede" og så blir det morsommere på grunn av det. Jeg tror han ser seg selv mye utenfra. Og da blir man sånn.

Gammel 30-09-09, 11:51   #3
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Esme: til visualisering av party i Tanger

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 23:38   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, hvorfor driver jeg og starter alle innlegg med altså for tiden?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 23:51   #5
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen kommentar ... :kjedelig:

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 23:52   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Kostbar?

Gammel 30-09-09, 00:06   #7
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Men halve intervjuet handlet jo om deg! Come on, noe må du ha å si.

Jeg har egentlig ikke noen formeninger om Ari, og synes det er litt fasinerende dette med at han vekker følelser hos folk som ikke kjenner ham. (Ja, se hvem som snakker. Jeg griner jo enda av romaner. Av fiktive folk. ) Jeg har bare lest ei bok av han og det var, etter min mening, dårlig. Men tror jeg skal lese de andre to alikevel. Litt kjipt å gi opp en forfatter, etter å lest den boka som fikk dårligst kritikk.

Gammel 30-09-09, 00:20   #8
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker Ari, akkurat nå minner han meg litt om min store helt, Jens Bjørneboe. Bare at Jens skrev mye bedre

Gammel 30-09-09, 00:24   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes egentlig at han bare er ekkel.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 02:12   #10
Kallisti
Apfel der Zwietracht

Kallisti sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Bergen
Kallisti er populærKallisti er populærKallisti er populær
Standard

Jeg synes han er selv-iscenesettende og pretensiøs til det kjedsommelige.

Gammel 30-09-09, 08:41   #11
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kallisti, her.

Jeg synes han er selv-iscenesettende og pretensiøs til det kjedsommelige.

Men ikke kjedsommeligere enn at du klikket deg inn i tråden.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 08:46   #12
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og for å svare på overskriften. Er det egentlig noe i veien for at han kan være begge deler?

Gammel 01-10-09, 20:08   #13
Kallisti
Apfel der Zwietracht

Kallisti sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Bergen
Kallisti er populærKallisti er populærKallisti er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Men ikke kjedsommeligere enn at du klikket deg inn i tråden.

For å være helt ærlig trengte jeg to innlegg for å starte blogg, så joda.

Gammel 30-09-09, 09:43   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du och jag, Skremmern. Jeg skulle gjerne ringt en journalistkompis og lirt av meg noen sannhetens ord innimellom. Særlig i 3-tiden på Bar Boca, da er jeg usedvanlig klok og glamorøs. :selvinnsiktet:

- No. 4 -
Gammel 30-09-09, 12:00   #15
Skvetten
Passiv

Standard

Sitat:

"Nå er jeg på party i Tanger, det mystiske arabiske Afrika. Lukten av kameler kan kjennes over ørkenbålets dufter, og djinnens magiske kraft er tilstede"

Å, sånt får meg til å lengte ut i verden.

Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 12:11   #16
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

herlig, Esme. Jeg tror du har rett.

Jeg skal begynne å se meg selv mer utenfra også. "Jeg er syk men jeg er virituelt sammenkoblet med en masse herlige mennesker som alle er på FP. Jeg er så kul, selv om jeg sitter i superundertøy og spiser makrell i tomat, for jeg er i kontakt med det globale samfunnet, jeg kan gjøre verden til et bedre sted." Ups, må tørke snørr på lillesøster. Straks tilbake.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 12:11   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er kult at Ari ikke nevneverdig har skiftet stil etter at han ble prinsessegemal.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 12:38   #18
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg synes det er kult at Ari ikke nevneverdig har skiftet stil etter at han ble prinsessegemal.

Nå leste jeg at det var kult at han ikke nevneverdig hadde skiftet fil etter at han ble prinsessegemal, og det er jeg fosåvidt enig med deg i.

Jeg liker Ari, jeg, og synes både Bæret og Glitter sier det meste som trengs å sies.

Gammel 30-09-09, 12:15   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hadde vært veldig trist om Ari skiftet personlighet etter at han giftet seg. Jeg syns på et vis han er den normaleste i kongefamilien, og som heldigvis ikke har latt seg kue. Jeg tror ikke det er lett å være gift med en kongelig, selv om man er (og ønsker å være) en offentlig profil, men da på egne premisser.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 22:39   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Det er jo virkelig synd på henne HVIS hun ikke kjenner ham, da, det er jeg enig i.

Jeg har også en mann som er litt annerledes enn Folk Flest på noen områder, riktignok helt andre enn Aris. Jeg var heldigvis smart nok til å skjønne at hvis jeg ville ha ham, måtte jeg lære meg at han var ham og jeg var meg, og jeg verken skal eller vil ha ansvar for hva han sier og gjør. Hvis jeg hadde trodd at jeg skulle temmet eller endret ham, hadde jeg vært veldig, veldig sliten. Og dum.

Egentlig minner han litt om Esme.

- No. 4 -
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.