|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Sv: Har du blitt dømt etter utseende?
Men kvinner er kvinner værst.
|
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Get the fuck real.
|
|
|
#3 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Vet ikke akkurat om det var utseendet, men ei jeg studerte sammen med, og som jeg seinere ble veldig god venninne med, hadde som førsteinntrykk av meg at jeg var overlegen og arrogant. Sannheten var at jeg var ny på universitetet, og veldig usikker.
|
|
|
#5 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#6 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Ja, i klesbutikker så klart. I de klesbutikkene der klærne er dyre kan de være grusomt dømmende, og det er vanvittig irriterende. Jeg kan ikke utstå en kassadame som tror hun/han er bedre enn andre fordi de selger dyre klær i en "eksklusiv" klesbutikk og ikke melk og brød. Ikke kan jeg skjønne de er tjent med den linjen. Hvor gøy er det å handle dyrt når man får så dårlig service?
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Har du blitt dømt etter utseende?En gang kom venninna mi (som er overvektig) inn på lunsjrommet der hun jobbet i England. En av sjefene hadde bursdag, og hadde med kake som alle sto og spiste. Da sa sjefen til venninna mi: "Oh, I would have offered, but you are probably on a diet".
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Tenk å være så heldig å ha en så snill sjef, som tar så mye hensyn. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
© All rights reserved
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
En Som Trener
|
Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Jeg kommer ikke på noe særlig når det gjelder meg selv. Vel, jo...når jeg skulle på prøvetime til frisøren før bryllupet så antok hun at jeg var gravid, men jeg var dessverre bare feit. Hun ble mer flau enn meg når jeg fortalte at jeg ikke var gravid da.
|
|
|
#12 |
|
intro
|
Mannen min gjorde det samme til en frisør en gang.
|
|
|
|
#13 |
|
En Som Trener
|
Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Og jo, jeg var 6 mnd på vei (og meget overvektig) med førstemann. Jeg kom på biblioteket og spurte damen bak skranken hvor de hadde bøker om svangerskap og fødsel. Hun spratt opp og utbrøt, ja da må vi jammen forte oss gitt, du ser jo ut som om du skulle født i går!
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Det er egentlig rart hvor lite hemninger folk har for å kommentere andre. De syns visst deres vurdering er av en sånn betydning at folk BØR få høre det.
|
|
|
#15 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Ja.
|
|
|
|
#16 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Jeg kan ikke huske at jeg har blitt dømt pga utseende.
|
|
|
#17 |
|
can-jur
|
Er du overvektig ( som i skikkelig feit)
JO, jeg har MYE med menn å gjøre, men jeg tror kanskje "mine" menn er litt annerledes? De bryr seg ikke om sånne ting. Men jeg ler enda av han som gikk på talerstolen og sa: det er flott med damer i styret, jeg elsker damer jeg.
|
|
|
|
#18 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg er ikke så grov i røsten, og det hender gjerne at jeg blir spurt om mor eller far er hjemme på telefonen. Eller at de spør etter en som er over 15 år.
|
|
|
|
#19 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Da jeg gikk på lærerskolen så jeg veldig ung ut. Vi var i praksis (på en skole som på den tiden hadde rykte på seg for å være Vestfolds kjipeste) og da jeg etter en undervisningstime gikk for å møte praksislæreren var det en mannlig gubbelærer ved skolen som BRØLTE: Du har ikke noe her å gjøre! Ut!! mens han pekte på døra. Skikkelig myndig og sint. Han trodde jeg var en sjuendeklassing, og de har jo naturligvis intet i administrasjonsbygget å gjøre. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Min erfaring er at menn er eksakt like ille til å baksnakke hverandre og bitche på om de er i det rette hjørnet. Men de er heldigvis ikke alltid i det hjørnet. Men er dog ikke like flinke til å heie på hverandre som kvinner. På min arbeidsplass er det jeg som alene står for jobben med å si noe pent til andre. Det er derfor jeg er godt likt tror jeg. |
|
![]() |
|
|