|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Hittil har det gått bra. Føler at motivasjonen er på topp og håper den holder seg der resten av uka. Det er uansett kveldene som er vanskligst. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Har nettopp hatt besøk av svigerinna mi, og jeg serverte sjokoladekake og kjeks. Liten vits siden hun er på slanker'n, og jeg ikke skal ha slikt. Så, nå sitter jeg og ser på den gode sjokoladekaka. Vurderte om jeg skulle lure meg til et stykke, men fant ut at det var vel bedre å gå inn her. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?hadde en hervalife sjokolade milkshake for frokost og skal ha en skive med rekke for lunch. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Anbefaler forresten Heistad gelè... den er ganske god, og kun 7 kcal pr 100 gram.
|
|
|
#106 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Første dag - enn så lenge har det gått greit. 1 ts sukker til ammete bare - den smaker ikke så godt, men har økedøgn, så jeg må hjelpe til litt føler jeg..så sånn set..
|
|
|
#107 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Nå ser det ut som om jeg sprekker. Har megavondt i halsen og har veldigveldig lyst på pannekaker til middag. Og da må jeg jo ha sukker på. Jeg synes jo at pannekaker er en middag da, men jeg ve tdet er delte meninger om det... Orker ikke putte flesk eller andre ting i det heller, vil bare ha mykevarme gode pannekaker med sukker på... mmmmmm...
|
|
|
#108 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Så får jeg lage meg en sånn greie jeg og da
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 01-06-08 kl 18:32. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?
Har du ikke noe lettere syltetøy du kan ha i pannekakene da?
|
|
|
#110 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Hold on hold on be strong Wix!! Du kan ikke sprekke på denne måten på dag 1.
|
|
|
#111 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Jeg slanker meg heller ikke, bare kutter ut nei-mat. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?vicky: nå mener jeg ikke å være ufin altså, men jeg vil bare spørre: siden du vil holde deg unna snop selv, og du har besøk av en svigerinne som slanker seg, hvorfor tilbyr du sjokoladekake?
|
|
|
#113 |
|
Impulsiv innimellom
|
Jeg visste ikke at hun slanket seg. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Jeg er med. Tror jeg kommer til å sprekke, men skal prøve iallefall. Har kastet ut sjokolade og kjeks av skap og skuffer, håper det hjelper. Har en stor haug med retting, så iallefall noe å sysselsette meg med + at jeg skal jogge etterpå. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Det er utrolig hvor fokusert man blir på godteri når man skal holde seg unna :svett: Kurven med kjeks ropte etter med på jobb i ettermiddag, men jeg stod i mot
|
|
|
#116 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Må vel ha liste jeg også. Jeg kommer til å fortsette å ha sukker på pannekaker og suketter i teen min, men jeg bruker ikke så mye av det. Det er snopet som er min største last. Det har gått fint i dag, men som hos de fleste så er ettermiddagen/kvelden verst. Sist redigert av Tuppen : 01-06-08 kl 22:54. Årsak: Oppdatering |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Ikke for min kropp. Jeg merker ikke noen forskjell hvis jeg tar to.
Jeg kjøpte også jordbær idag!
Cola hjelper selvsagt mot hodepine når man er koffeinavhengig og ikke får det. Det kalles abstinenser.
|
|
|
#118 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Jordbær og banan hjalp mot søtesuget
|
|
|
#119 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Nå er kvelden her, ungene er i seng og søtsuget melder seg. Jeg har vært flink i hele dag. Begynte med frokost, ha spist lunsj og en god og sunn middag. Så håper jeg at jeg klarer å stå imot søtsuget som jeg nå vet kommer. Vanligvis har jeg også spist for lite i løpet av dagen, så jeg er sulten i tillegg. Da er det lett å dytte innpå alt man finner i skapene. Blir suget for sterkt får jeg heller krype til køys med en god bok.
|
![]() |
|
|