|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
villende
|
Sv: Pizza med bearnaisesausI dag var en ypperlig dag for denne, som servert sammen med et stort glass hjemmelaget limonade helt klart var en gravid verdig. Jeg brukte ferdigbunn, kjøpebernaise, soltørkede tomater, sølvløk, biff og masse pepper. Jeg tenker den blir enda bedre når bunnen mekkes fra bunnen. Snupp var også stor fan av denne pizzavarianten, så jeg tenker den skal stå på menyen en dag mannen også er hjemme til middag (han liker pizza, han liker biff&bernaise, jeg kan ikke forestille meg at han ikke vil komme til å sette pris på kombinasjonen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pizza med bearnaisesausLitt skeptisk, men har lyst til å lage bearnaise-pizza i dag. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Pizza med bearnaisesaus
Ikke egentlig pizzasaus, men jeg synes det er godt med et lag tomatpure. Tynt lag. Man trenger det sikkert ikke - halve med og halve uten for å se hva du liker best? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ute på tur
|
Sv: Pizza med bearnaisesausVi skal ha denne i dag, men jeg har sikret meg litt i tilfelle Junior ikke er så begeistret, så det er et margarita hjørne til han. Gleder meg!
|
![]() |
| Emneord |
| bearnaisesauspizza, gravideskrulling |
|
|