Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Pizza med bearnaisesaus

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-08, 21:36   #21
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Jeg har funnet et sted som har både biff og bernaise på menyen, så da må det gå an å selvkomponere. http://www.phone.no/Sider/forretning...how=1&vis=2533

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:36   #22
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg må ha pizza med biff og bernaisesaus. Helst den fra Yonas i Tromsø, men siden de nok ikke leverer så langt sør lurer jeg på om noen har en oppskrift. Eller vet om steder i Oslo som lager delikatessen?

*gå på veggen*

Bobbos pizza på Bøler har ihvertfall.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:36   #23
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av zol, her.



Blasfemi!! Det du beskriver ER tacopizza. Den eneste tacopizzaen. Den riktige tacopizzaen!

Det er takopizza. Har jo ingenting med taco å gjøre.
Kinakål. Herregud.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:38   #24
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Forresten så vet jeg at den pizzasjappa som lå på Manglerud t-banestasjon hadde det da jeg bodde der for :telle: 13 år siden. Den var god, men jeg vet ikke om pizzasjappa fortsatt ligger der, altså.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:38   #25
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Det er takopizza. Har jo ingenting med taco å gjøre.
Kinakål. Herregud.

Sant nok Takopizza. Ellers er jeg ingen fan av kinakål, men dressingen gjør den jo fantastisk . Yonaspizza egner seg forøvrig best til å spise på Yonas :åpplyser:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:39   #26
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.544
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Nå fikk jeg lyst å spise pizza på yonas. Det har jeg ikke gjort på maaaaaange år, gitt.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:40   #27
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Nå fikk jeg lyst å spise pizza på yonas. Det har jeg ikke gjort på maaaaaange år, gitt.

Også bor du der? Snakk om bortkastet... ettellerannet!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:43   #28
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.544
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Også bor du der? Snakk om bortkastet... ettellerannet!


Ja, sant nok..Men den kjedelige mannen min vil jo aldri ut og spise og pizza er jo helt uaktuelt om jeg får han med. Og de kjedelige vennene mine vil jo bare på grunder og meieriet og sånn

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:58   #29
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Bestill fra pizzabussen.. de er NYYYYDELIGE. Ligger et par steder i Oslo. Man må hente selv da.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:59   #30
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Bestill fra pizzabussen.. de er NYYYYDELIGE. Ligger et par steder i Oslo. Man må hente selv da.

Har de? Og den er god?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 22:00   #31
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.086
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

De har på Frati i Trondheim også. Men det er kanskje greiere med pizzabussen ja. Jeg synes også det er kjempegodt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 22:02   #32
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Har de? Og den er god?

Ja kjempe. Men husk å bestille dobbel bunn og ekstra ost om du vil ha mer "mat" og ikke bare en kjempetynn lefse.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 22:02   #33
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Pizzabussen har

Bare synd at mannen min ikke vil kjøre og hente en nå, og mener vi skal vente til fredag. Selv om han lever sunt trenger jo ikke jeg og lillesøster å gjøre det

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 22:03   #34
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ja kjempe. Men husk å bestille dobbel bunn og ekstra ost om du vil ha mer "mat" og ikke bare en kjempetynn lefse.

Ost? *skeptisk*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 22:04   #35
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Bare hør på meg du.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 22:26   #36
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Det er ikke lov med slike fristende tråder på kveldstid. Nå er det like før jeg jager mannen ut for å kjøpe pizza med biff og bernaise !

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 22:45   #37
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Nei, nei! Ikke innbakt! Nesten gratinert bernaisesaus på toppen. Ikke ost heller, sant Canisa? Og ikke noe annet enn biff og løk? Mais eller noe?


Nei, men de er jo ikke innbakt. De er bare rullet litt opp på kantene. Og det må selvsagt ikke være noe annet enn kjøtt og løk på.
Plutselig ble jeg usikker på om det pleier å være litt ost på eller ikke.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 22:48   #38
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Hjelpes så lyst jeg fikk på yonaspizza. Med kinakål og dressing. MYE dressing. :sitter på nattevakt: :sikle:

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 22:50   #39
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Hjelpes så lyst jeg fikk på yonaspizza. Med kinakål og dressing. MYE dressing. :sitter på nattevakt: :sikle:

Snuppa møter gjerne Pandaen til en pizzabit på Yonas!
(Ha en fin nattevakt!)

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 22:55   #40
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pizza med bernaisesaus

Ok, nå fikk JEG lyst på en sånn og!

Kan du ikke mekke en oppskrift da??

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bearnaisesauspizza, gravideskrulling


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no