|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
| Se resultatene: Har dere hermetikk nok i kjelleren til å klare dere to uker? | |||
| Ja |
|
16 | 7,34% |
| Nei |
|
114 | 52,29% |
| Hæ? |
|
81 | 37,16% |
| Annet |
|
7 | 3,21% |
| Deltakere: 218. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?
Sier du, som er en torsk.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: oslo
![]() |
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Vi har ikke kjeller. I skapet har vi en boks hermetiske kikerter og litt mel. Toukers-krigen kommer til å ta knekken på oss med andre ord. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Hmm, vi klarar oss så lenge tovekers-krigen er på seinsommar, med masse bær og plommer i hagen + diverse i kjøkenhagen. Blir det vinterstid bukkar vi nok fort under med to boksar mais, ein med krasja tomatar og muligens ein med asparges. Ja, vi får visst litt dessert. Der var to boksar med hermetisk frukt og. Eg satsar på ein event.seinsommarkrig. Meir behageleg på alle måtar, faktisk! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Metallica!!
|
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Har ikke kjeller.
|
|
|
#7 |
|
*_*
|
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Registrerer at det er forbløffende mange som har ananasbokser her.
|
|
|
|
#8 |
|
*_*
|
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?
Jeg lurer fremdeles på dette...
|
|
|
|
#9 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Har ikke en eneste hermetikkboks i kjelleren.
|
|
|
#11 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Dette er da god underholdning? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Har ikke kjeller.
|
|
|
#13 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Øi! Gammel tråd, gammel tråd! Jeg skrev det jo til og med i linken min!
|
|
|
#14 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Gjelder vin? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Vi har ikke kjeller. Dustepoll. Og av hermetikk har jeg 2 bokser mais.
|
|
|
|
#16 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Jeg har to bokser mais og to med ananas, samt en tropisk fruktcocktail. Det holder vel?
|
|
|
#17 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Ikke for to uker akkurat, men sikkert én uke i allefall ...har en del, ja!
|
|
|
#18 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Her er det 4-5 bokser tomat, 2-3 bokser bønner i tomat, like mange bokser salat og grytebønner, en boks fruktcocktail, noen bambusskud, litt mais og en boks kokosmelk. Kan hende står det noe lengst inne i kroken også, men det kom jeg ikke fram til nå. I tillegg har jeg mel, sukker, tørrgjær, kakaopulver, noen få suppeposer, grov pasta og tørkede nyper. Skapet er ellers fullt av krydder, for det sier mamman min at er det viktigste å fylle opp med hvis det blir krig. Sist redigert av Kaija : 21-03-09 kl 13:39. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Jeg har en 30 cm bred kjøkkenskuff som innholder familiens samlede tilgang på hermetikk , det meste er maiskorn , tomat , tomatpure , bønner , og en boks med kjøttboller . . Men vi har rikelig med mel , pasta osv . Så vi hadde klart oss |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Helt til strømmen går.
|
![]() |
|
|