|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
Se resultatene: Har dere hermetikk nok i kjelleren til å klare dere to uker? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16 | 7,34% |
Nei |
114 | 52,29% |
Hæ? |
81 | 37,16% |
Annet |
7 | 3,21% |
Deltakere: 218. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Ikke mat i kjellerboden, nei; vi har sikkert nok hermetikk og tørrmat i kjøkkenskapet til å klare oss gjennom en vinter og vel så det, men det er ikke egentlig meningen.
![]() |
#2 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?
Mannen min mumler noe om stråling og vannforsyning. Jeg synes dette er litt festlig. Håper jeg aldri må spise mine egne ord (og fnising) på området. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Audacious
|
![]() Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Veldig lite hermetikk. Mye i fryseren, men det hjelper jo ikke når strømmen blir tatt. Med mindre det er på vinteren. Kald krig høres ut som det er på vinteren.
![]() |
#4 |
Har fått viljen sin
|
Ikke dere heller? Det var litt sjokkerende kjenner jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Textrovert
|
![]() Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?En liten digresjon, men finnes det en trosretning/sekt som "krever" at man har et forråd av hermetikk osv. stående? Jeg bodde nemlig i samme studenthus som en som var fra et hjem hvor dette var et must, og da fikk jeg høre at det hadde noe med foreldrenes tro å gjøre. Stemmer dette?
![]() |
#6 |
Har fått viljen sin
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Har ikke kjeller en gang. Eller, vi bor i kjelleren og har ikke stor nok plass til lagring av noenting. Tror mannen hadde blitt rimelig frustrert om jeg skulle hatt et lager hermetikk midt oppi alt rotet på soverommet
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
Nei, men da regner han med at en eventuell organisert utdeling vil være i gang - om det ser ut til at krisetilstanden blir langvarig. Jøss. Jeg trodde ikke han var en slik planlegger |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
trøtt
|
Omtrent som hos oss, med andre ord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Jeg har vel omtrent halvannen kvadrat med diverse bokser og tørrmat tenker jeg.
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08 Sist redigert av DM : 11-04-09 kl 23:38. Årsak: Fikset på quoten |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har fått viljen sin
|
Jeg spiser ikke hermetikk
Gjett om mannen min syntes det var interessant informasjon?
Vel, vi bor jo sørpå. Kanskje vi har blitt påvirket av gærningene som bare MÅ ut å brøyte selv om det strengt tatt bare er snø nok til å knapt dekke asfalten? Alle vaktmestrene i borettslagene rundt her sitter stolte på hver sin traktor døgnet rundt nå. Dette har de ventet lenge på |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
flisespikker
|
Vi har sprit nok til en bataljon fordelt på ulike skap, tror jeg. En liten bataljon, kanskje, men læll. Og altså rimelig mye tørrmat i kjøkkenskapet. Kan sikkert leve lenge på linser og likør, tror du ikke?
![]() |
#14 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller kanskje viktig for både krig og fred.
![]() |
|
|