|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Glad
|
![]() Sv: OL i Paris 2024
Ja det var artig å se!
![]() |
#102 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: OL i Paris 2024Jeg leste gjennom navneliste for norske ol-deltakere og tenkte at det var kjedelig å kjenne bare fem navn, men så utrolig gøy med de man ikke har hørt om som gjør det bra!
![]() |
#103 |
intro
|
Nå er det strengt tatt ikke så mange som gjør det skikkelig bra, vil jeg si.
![]() |
![]() |
#104 |
One of These Days
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Jeg koste meg skikkelig med skateboard både guttene i går og jentene dagen før. Det er så gøy å se, og veldig imponerende. Rakk å se final runs for gutta i går før PJ Harvey. I dag er det breaking, men spørs om jeg ikke må se det i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg har en mistanke om at jeg stiller på nivå med deg, men jeg har ikke funnet den lista. Mannen min ER komplett sportsidiot, så han ville nok kjent til langt de fleste. Men han ble overrasket over at vi hadde med en deltaker i stup, så han har heldigvis ikke full kontroll.
![]() |
![]() |
#106 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: OL i Paris 2024Jeg har benyttet anledningen til å se litt på ting jeg ikke pleier å se på: bl.a. synkronsvømming (sykt imponerende), basket for lag a 3 personer (gøy med mye fart) og synkronstup fra 10 m (wow). |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Poenget mitt var at jeg synes det var gøy å se at Rooth vinner at Jæger kommer til finale selv om de tydelig ikke forventet det, at hun seileren får bronse. Disse tingene har jo vært bra?
![]() |
#108 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: OL i Paris 2024Jeg er enig, jeg synes det er gøy med navn jeg ikke har hørt om som gjør det bra.
![]() |
#111 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: OL i Paris 2024Jeg har ikke sett på en eneste ting i OL. Bare litt passiv seer fordi mannen ser på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Selv jeg hadde hørt om Henriette Jæger på forhånd! Det var kanskje etter Bislet? Jeg får mye sport inn via osmose fra mannens tv-kikking.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 08-08-24 kl 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
intro
|
Absolutt - de har vært superbra!
![]() |
![]() |
#114 |
ej ikke møjkets heije
|
Hun har vært på relativt mange sportssendinger gjennom de siste par årene. Jeg har visst om henne i flere år, men det er fordi hun kommer (i hvert fall sånn delvis) fra samme by som meg og at jeg er jevngammel med moren hennes.
![]() |
![]() |
#115 |
Fola Blakken
|
Så gøy!
![]() |
![]() |
#118 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: OL i Paris 2024Vi har sett på kvalifiseringen i rytmisk gymnastikk, individuelt, i dag. 24 deltakere kjørte 4 redskaper hver, og sammenlagtpoengene avgjorde hvilke 10 som gikk videre. Den regjerende europamesteren (de aller beste gymnastene kommer fra Øst-Europa) kom på plass 11, så det var temmelig sjokkerende.
![]() |
#119 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: OL i Paris 2024Håndball jentene er videre i finale mot Frankrike! Lørdag kl. 15.
![]() |
|
|