|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#103 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er du takknemlig for i dag?At 17-åringen har lyst til å være med oss på påskeferie. En ferie hvor de fleste aktivitetene passer for minstemann på tre. Han har jo ikke noe valg, men veldig takknemlig for at han gjør det med glede. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva er du takknemlig for i dag?At jeg kom meg opp av hengemyra og ut av huset en liten tur.
|
|
|
#105 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er du takknemlig for i dag?At vi (resten av familien) har opplevd et av barna være del av en fantastisk produksjon i et av landets flotte, store kulturhus |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva er du takknemlig for i dag?I dag er jeg ekstra takknemlig for en twistpose og en flaske vin.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 18-02-16 kl 01:13. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva er du takknemlig for i dag?For en fin historie.
|
|
|
#108 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva er du takknemlig for i dag?I dag er jeg takknemlig for å ha fri |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig for naboen. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig for de supre kollegaene mine, som jeg har hatt en fantastisk hyggelig kveld sammen med, hjemme hos den ene av dem. Deilig måltid med torsketunger (som jeg spiste for første gang i mitt liv), + nydelig forrett, dessert og til slutt kake.
|
|
|
#111 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva er du takknemlig for i dag?
|
|
|
#112 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er du takknemlig for i dag?At mannen er frisk nok til å være med på vinterferie og at vi drar om 20 minutter! |
|
|
|
|
|
#114 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig for snill mamma som lagde middag mens jeg lå på sofaen med jentene, og som har lyst til å spandere sommerferie på Isles of Scilly på oss.
|
|
|
#116 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva er du takknemlig for i dag?I dag er jeg takknemlig for at det endelig er vinterferie. Vi skal ikke gjøre noe spesielt, men det blir deilig å ha fri.
|
|
|
|
#117 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Veldig glad for helg rett og slett og å kunne feire eldste sin 11-årsdag med litt familie i morgen.
|
|
|
#118 |
|
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig for at det finnes vinterferie for skolebarn, og at min mamma gjerne vil ha barna hos seg. Barna elsker å være sammen med bestemor. De får en fin uke, og vi foreldre får en rolig uke selv om vi skal jobbe.
|
|
|
#120 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva er du takknemlig for i dag?I går hørte jeg så mange grusomme historier fra kvinner som har mistet familie i krig og opplevd så mye vondt i livet at jeg nesten ikke klarte ta innover meg hva jeg hørte. Jeg har ikke sovet et sekund i natt.
|
![]() |
|
|