|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?I dag spiste jeg ett kokt egg (kokt i går) paprika, tomat, alfaalfaspirer, god ost og skinke |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg kunne godt spist cookies o.l. til frokost, men jeg ville foretrukket noe salt først. På hotellferier derimot kaster jeg meg over croissanter og slikt til frokost.
|
|
|
#103 |
|
kamerat
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg er en søtmons av dimensjoner, men etter at jeg fikk barn, orker jeg faktisk ikke søte ting til frokost lenger. Hadde jeg sagt det til meg selv for tolv år siden, ville jeg ikke trodd meg.
|
|
|
#104 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Den listen over ting en ikke ville blitt trodd på om man fortalte det til en selv minus 12 år begynner å bli ganske lang.
|
|
|
#105 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg gleder meg alltid til å spise hotellfrokost, men det er jo egentlig helt wasted på meg. Ikke orker jeg ha tunge ting som egg, bacon og bønner. Ikke orker jeg masse brødmat og pålegg. Ikke orker jeg søtsaker som croissanter og pannekaker. Jeg vil bare ha litt yoghurt og musli.
|
|
|
#106 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg synes heller ikke at det frister med noe veldig søtt til frokost. Croissant derimot :slafs: |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Pauset
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Akkurat nå, havregrøt. Ellers så elsker jeg alt som kan lages av egg. Er også glad i youghurt, kultura og sånne greier. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Leser
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Rugsprø eller knekkebrød med ost eller cc
For min del er det fordi mannen min og jeg er uenige om hvilke brød som er gode. Jeg er glad i knekkebrød så da "vinner" mannen min på hvilke brød vi skal ha.
|
|
|
#110 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg er skikkelig kjedelig på hverdagsfrokost. Hver hverdag, med noen ytterst få krumspring årlig, spiser jeg to stk. Wasa Husman knekkebrød med litt makrell i tomat og mye slangeagurk. Vann til drikke.
|
|
|
#111 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hva spiser du til frokost?Ett "hjemmebakt" knekkebrød med kjøttpålegg, evt. med litt majones og agurk, et glass appelsinjuice, en kopp kaffe. Det samme i helgene, bare flere knekkebrød, mer kaffe. Dette er rundt halvsju. Før lunsj, som er en gang fra 11 til 12:30 spiser jeg enten en banan eller to knekkebrød, da med makrell, leverpostei og/eller snøfrisk med kaviar. forsøker å spise jevnt hver tredje time.
|
|
|
#112 |
|
Passiv
|
Sv: Hva spiser du til frokost?... Sist redigert av konsulenten : 21-03-14 kl 16:48. |
|
|
|
#113 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg syns egg smaksmessig og konsistensmessig er tungt. Jeg liker noe litt tørt og smakløst til frokost. Lunsj derimot, da kan jeg godt spise eggerøre, porcherte egg, kjøtt, pålegg, ost og salat og sånn.
|
|
|
#114 |
|
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg har spist 50 gram havregryn med ca 2 dl skummetmelk til frokost hver dag i flere år, kjedeligere kan du vel omtrent ikke få det. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg bruker Cuya-dietten og spiser ikke frokost. Bare kaffe og vann frem til lunsj kl. 1100.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Hva spiser du til frokost?
|
|
|
#119 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva spiser du til frokost?Spiser to skiver i bilen på vei til jobb. Før det, i forrige jobb, spiste jeg alltid frokost på pulten.
|
|
|
#120 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva spiser du til frokost?
Jeg har aldri likt brød. Det vil si, jeg synes jo fersk gjærbakst er nydelig, men ikke "vanlig" brød, liksom. Jeg foretrekker egentlig varm og salt mat til alle måltider, men det er både vanskelig og dumt. |
|
|
|
![]() |
|
|