|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal til for at du prikker?Interference da! Du tar ting litt for bokstavelig! Det blir vanskelig for meg å lage noe gøy ut av tråden, når du dissekerer det jeg skriver.
|
|
|
#3 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hva skal til for at du prikker?Sorry, jeg er litt i hormontåka etter forsøket enda.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal til for at du prikker?
|
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva skal til for at du prikker?Jo. Burde ikke ha det som peode-smiley.
|
|
|
#9 |
|
This is normal!
|
Det hjelper sikkert med et bilde, f.eks. av blodskutte øyne med svarte ringer rundt. Det ville utløse en grønn prikk fra meg i hvert fall.
|
|
|
|
#11 |
|
I endring
|
Ja kanskje jeg skulle ha tatt før og etter bilder av vaskerommet mitt også i dag, men nå er i det minste 3 av 4 vegger på rommet ryddig.
|
|
|
#12 |
|
© All rights reserved
|
Eller jo, man får. Jeg tror det var smileyen som gjorde susen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Weeeee
|
Sv: Hva skal til for at du prikker?Gjør min jobb og trøster litt på Agenten *trøstetrøste*
|
|
|
#14 |
|
Metallica!!
|
Du skal vite at jeg prøvde, men det var for kort tid siden jeg hadde prikket deg sist. (Jeg har hatt en litt sløv prikkeperiode i det siste)
En kombinasjon av begge tror jeg.
|
|
|
#16 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hva skal til for at du prikker?Jeg prikker morsomme innlegg, smarte innlegg eller som takk for noe eller bare for å si hei. Og jeg burde bli mye flinkere til å prikke, for jeg ser på listen min at jeg ikke er så veldig aktiv. Jeg rødprikker svært sjelden i grunnen.
|
|
|
#17 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal til for at du prikker?Jeg grønnprikker når jeg takker for info e.l. og når jeg syns folk svarer bra til HI og når ting er morsomt m.m.
|
|
|
#18 |
|
can-jur
|
Sv: Hva skal til for at du prikker?Bilder av søte barn, dyr eller andre rariteter pleier å gi prikker.
|
|
|
|
#19 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva skal til for at du prikker?Jeg var fryktelig nervøs for dette prikkesystemet da jeg registrerte meg, og syntes det var vanskelig å vite når man skulle prikke. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal til for at du prikker?Jeg grønnprikker når noen skriver et innlegg jeg slipper å skrive, når jeg husker det, litt for trøst og glede og når noen formulerer seg bra. |
|
|
|
![]() |
|
|