|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Pauset
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Nei, det er svært sjelden jeg blir sliten av Poden egentlig. Jeg blir bare sliten av å ha så tett skjema hver dag, og ikke noe fleksibilitet i livet mitt. :alene: |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Leser
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?
Jeg blir veldig sjeldent sliten av ungene - jeg tar det igjen med å bli sliten av andre folk.
![]() |
#103 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Hvis jeg i tillegg skal gjøre noe spesielt her hjemme så kan jeg bli sliten, for da er tar alt så dobbelt så lang tid... Lage kake, gjøre husarbeid, hjemmekontor osv.... Men ellers går det greit. Snart 4 åringen kan også være litt ute alene nå hvis storesøster passer på og de bare er rett utenfor her. Hvis jeg blir lei så tenker jeg på at de snart er store og jeg og gubben sitter her gamle og alene.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Introvert optimist
|
Jeg liker navnet Agnes jeg altså, bare så det er sagt. Dette er rått kopiert. Blir det bedre om jeg bytter ut med et annet navn?
![]() |
#105 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Ja, jeg blir tidvis fryktelig sliten av ungene mine. Det er tyngre med snuppa enn med knerten. Alt er en kamp, i perioder.
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Hm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Ja - definitivt.
![]() |
#108 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Å ja. :på sammenbruddets rand:
![]() |
![]() |
#110 |
Textrovert
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Ja.
![]() |
#111 |
Mother of Dragons
|
Sånn var det for meg første gangen også, jeg synes ikke det var hardt arbeid å ha barn eller at det var tungt å ha endret nattesøvn, men det der med å aldri være alene, det var stressende.
![]() |
#112 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Ikke av barna i seg selv, men omstendighetene. Og at man ofte må "passe på" når de er sammen. Regner med det ikke blir noe bedre med årene, siden søsken ofte krangler.
![]() |
#113 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Til tider. Mini er skikkelig mammadalt, så det går jo ikke an å spørre pappa om noe som helst. Eldste skal også alltid spørre meg, men hun er ikke mammadalt, så aner ikke hvorfor. Nå er jeg alene med dem mandag-fredag hver uke, så det har kanskje noe med det å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Ja, det er sikkert og visst! |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Jeg er imponert over dere som aldri blir sliten av barna deres :bøyer meg i støvet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Ja selvfølgelig. Men det er egentlig nesten kun mellomste som gjør meg sliten. Han er en stor utfordring for oss.
![]() |
#118 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Det hadde vært kjekt med en muteknapp på barna. Av og til kan støynivået bli så høyt at hadde vi hatt en desibelmåler ville det helt sikkert ha blinket rødt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Våken netter, 2 barn som vil ha mamma for seg selv og krangling, gjør meg sliten. Ønsker noen minutter alene i sofaen. Er også nazi på legging, så jeg får gått på trening kl 20, det er deilig.
![]() |
#120 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|