Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ryanair

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-09, 17:19   #101
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.462
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryanair

Kampanje til Amsterdam sier du? Når? :interessert:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 17:20   #102
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ryanair

Jeg e ikke mye lysten til å fly med Ryan Air, men de fleste jeg kjenner gjør det. Og jeg forstår jo hvorfor. Direkteflyving og billig. Det er ikke dagligkost fra vår flyplass.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 17:34   #103
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryanair

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kampanje til Amsterdam sier du? Når? :interessert:

Det pågår en kampanje nå, vet jeg. Les mer HER

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 18:21   #104
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ryanair

Rygge er jo ikke så mye mer usentralt enn Gardemoen da, i forhold til Oslo S. Vil man reise kollektivt så tar det litt lenger tid men kjører man bil så er det jo ikke store forskjellen.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 18:25   #105
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.462
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryanair

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Rygge er jo ikke så mye mer usentralt enn Gardemoen da, i forhold til Oslo S. Vil man reise kollektivt så tar det litt lenger tid men kjører man bil så er det jo ikke store forskjellen.

Nei, men jeg vil helst ikke fly Ryan Air, og Norwegian flyr jo fra Garermoen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 18:27   #106
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.789
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryanair

Bare jeg slipper å kjøre Aeroflot igjen, så er det samma for meg. :fortsatt lettere traumatisert:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 18:59   #107
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.861
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryanair

Aeroflot har jeg aldri prøvd, men det blir aldri mer Muk Air på meg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 19:04   #108
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ryanair

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nei, men jeg vil helst ikke fly Ryan Air, og Norwegian flyr jo fra Garermoen.

Nei det skjønner jeg. Men du ville jo også helst lande på Stansted så da er jo Ryanair en mulighet. Dessuten var det jo snakk om at Ryanair landet så usentralt.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Bare jeg slipper å kjøre Aeroflot igjen, så er det samma for meg. :fortsatt lettere traumatisert:

Aeroflot, international, synes jeg har vært veldig kjekt å fly med. Mellomlandingen blir riktig vei når man flyr til Asia, god mat ombord og store fly med god plass. Nå har prisen blitt såpass høy at det sjeldent lønner seg så da velger vi gjerne andre. Men flyr gjerne Aeroflot igjen om det blir sånn.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 19:11   #109
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.462
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryanair

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Nei det skjønner jeg. Men du ville jo også helst lande på Stansted så da er jo Ryanair en mulighet. Dessuten var det jo snakk om at Ryanair landet så usentralt.

Ja, jeg vet. Jeg vil helst ha det sentralt og tilrettelagt mine behov i begge ender.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 19:16   #110
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryanair

Jeg bor i umiddelbar nærhet til Moss Lufthavn Rygge, og regelrett elsker alle mulighetene vi her helt nede på østlandet nå har fått. Norwegian kjører et helt OK konsept - alt i alt er jeg veldig fornøyd med dem. Nå kommer også Ryan Air på banen, og det blir billig, veldig billig. Allikevel er jeg skeptisk til Ryan Air - til tross for at de vider ut destinasjonene fra Rygge. Men jeg tror jeg MÅ prøve R.A bare for å teste ut selv om det er så dårlig som ryktet vil ha det til.
Og om de blir en medvirkende årsak til at Norwegian forsvinner fra Rygge, så blir det boikott med spredning.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 19:19   #111
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryanair

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Og om de blir en medvirkende årsak til at Norwegian forsvinner fra Rygge, så blir det boikott med spredning.

Akkurat det der tenker jeg på og. Håper virkelig ikke det skjer.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 19:19   #112
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.789
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryanair

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Aeroflot, international, synes jeg har vært veldig kjekt å fly med. Mellomlandingen blir riktig vei når man flyr til Asia, god mat ombord og store fly med god plass. Nå har prisen blitt såpass høy at det sjeldent lønner seg så da velger vi gjerne andre. Men flyr gjerne Aeroflot igjen om det blir sånn.

Jeg satt like ved inngangen på turen fra Oslo til Moskva, og da kom det inne noen flyteknikere for å se på noe i flyet. På vei ut hørte jeg den ene si "fy faen, denne kjerra HER hadde ikke JEG reist med". Veldig beroligende, du. Jeg reiste Oslo-Moskva-Irland-Cuba-Mexico, og på mesteparten av turen snakket kabinpersonalet KUN russisk eller spansk, og det var litt slitsomt, for jeg snakket ikke et ord russisk og spansken min var på det tidspunktet heller dårlig. Det ble ikke bedre av at jeg trodde at det spanske ordet "tripulación" betydde "flykapring" og ikke "mannskap". Så jeg var lettere panisk da jeg hørte det ordet over høyttaleren gang på gang ...

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 20:01   #113
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryanair

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det som er litt synd er at de ulike flyselskapene flyr til ulike flyplasser. Vi fløy til London med Norwegian nå (også et billigselskap, men jeg føler allikevel at de er i en annen kategori enn Ryan Air), og måtte derfor lande på Gatwick. Det var i motsatt ende av byen enn vi skulle, så når vi skulle hjem måtte vi bo en natt på flyplasshotell for å i det hele tatt rekke det. Det hadde vært veldig mye mer behagelig å fly til Stansted, men siden vi bor i Oslo er det for mitt vedkommende for pesete å dra til Sandefjord.

Jeg betalte for øvrig omtrent det samme med Norwegian til London som jeg ville gjort med Ryan Air, og jeg fikk bedre betingelser.

Det er da et stykke fra Oslo til Gardermoen også. Jeg synes den biten er veldig lang de gangene vi skal fly fra Gardermoen. Ryan Air har egne flybusser som går fra Oslo som korrensponderer med deres avganger på Torp, og det var vel ca. 1/2 time lenger tid for deg å komme til Torp enn til Gardermoen. Da hadde du kommet rett plass og spart masse tid i London på å komme til rett plass. Noe som tydeligvis tok lenger tid siden dere da også måtte overnatte.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 20:09   #114
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.462
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryanair

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det er da et stykke fra Oslo til Gardermoen også. Jeg synes den biten er veldig lang de gangene vi skal fly fra Gardermoen. Ryan Air har egne flybusser som går fra Oslo som korrensponderer med deres avganger på Torp, og det var vel ca. 1/2 time lenger tid for deg å komme til Torp enn til Gardermoen. Da hadde du kommet rett plass og spart masse tid i London på å komme til rett plass. Noe som tydeligvis tok lenger tid siden dere da også måtte overnatte.

Vi har en buss som går direkte til Gardermoen 50 meter unna utgangsdøra vår. Tar vi den bruker vi 50 minutter til Gardermoen. Tar vi buss ned til sentrum og flytoget ut, bruker vi omtrent samme tid. Skal vi til Torp bruker vi først 20 minutter ned til sentrum, og bussen til Torp tar 1 time og 50 minutter. Det er sammenlagt omtrent samme tid som vi brukte til flyplassen i London. Og jeg slapp å fly Ryan Air! Og jeg fikk en bedre billett som jeg faktisk kunne endre, noe det holdt på å bli behov for, siden mannen min ble syk rett før vi reiste. Så nei, for oss er Torp og Ryan Air uaktuelt selv om de lander på en flyplass som er nærmere våre venner.

Vi overnattet fordi flyet vårt gikk klokken 09 på morgenen, noe som tilsier at vi måtte være der klokka 07, da måtte vi ha reist fra der vi bodde ca. klokken 05. Og det er ikke så gøy med en fireåring.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 20:13   #115
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ryanair

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det er da et stykke fra Oslo til Gardermoen også. Jeg synes den biten er veldig lang de gangene vi skal fly fra Gardermoen. Ryan Air har egne flybusser som går fra Oslo som korrensponderer med deres avganger på Torp, og det var vel ca. 1/2 time lenger tid for deg å komme til Torp enn til Gardermoen. Da hadde du kommet rett plass og spart masse tid i London på å komme til rett plass. Noe som tydeligvis tok lenger tid siden dere da også måtte overnatte.

Sorry må bare korrigere denne. Nå ønsker jeg ikke snakke for Glitter sin del men for de av oss som bor ved ring 2 i Oslo så er det akkurat 40-45 mins til Gardermoen med buss som går hver 30 minutt. Det tar mye lenger tid og er mye er tungvindt ned til Torp. Først ned til Oslo Bussterminal og så godt over 1.5 time på bussen, alt i alt nesten 3 ganger tiden det tar til Gardermoen.

Førøvrig vil jeg legge til at et av de få prinsippene jeg klarer å holde fast ved i livet er å aldri fly Ryan Air

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 21:02   #116
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryanair

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg ville uansett hvor jeg hadde vært bosatt aldri lagt igjen en krone på å fly Ryanair. Aldri.

Jeg skjønner det for din del, men det blir litt mindre hands on for oss som ikke er i bransjen, tror jeg. Hvis de bryter arbeidsmiljøloven er det selvsagt en annen greie, men det er vanskelig for meg å skjønne at det er umoralsk at man må betale for et kurs/utdannelse selv før man får fast jobb - det samme må mange i min bransje (et lovpålagt kurs). Selv nekter jeg å kjøpe generiske medisiner, selv om jeg kan spare penger på det, men jeg skjønner jo at andre velger (hulk) annerledes.


Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Sorry må bare korrigere denne. Nå ønsker jeg ikke snakke for Glitter sin del men for de av oss som bor ved ring 2 i Oslo så er det akkurat 40-45 mins til Gardermoen med buss som går hver 30 minutt. Det tar mye lenger tid og er mye er tungvindt ned til Torp. Først ned til Oslo Bussterminal og så godt over 1.5 time på bussen, alt i alt nesten 3 ganger tiden det tar til Gardermoen.

Førøvrig vil jeg legge til at et av de få prinsippene jeg klarer å holde fast ved i livet er å aldri fly Ryan Air

Helt enig med Lisa, Stikka. Jeg bor ikke ved Oslo S, men i tilsvarende avstand til begge flyplasser. Jeg bruker under 40 min fra døren til jeg står parkert på Gardermoen, og på lørdag som var brukte jeg nøyaktig 1 t 12 min fra avkjøringen til Torp og hjem. Det er signifikant forskjell for meg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 21:42   #117
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ryanair

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.



Helt enig med Lisa, Stikka. Jeg bor ikke ved Oslo S, men i tilsvarende avstand til begge flyplasser. Jeg bruker under 40 min fra døren til jeg står parkert på Gardermoen, og på lørdag som var brukte jeg nøyaktig 1 t 12 min fra avkjøringen til Torp og hjem. Det er signifikant forskjell for meg.

Du mente vel Elisabeth? Jeg snakket om Rygge.

Og når du snakker om parkering. Når du har parkert på Gardemoen (langtid billig) så er du jo fortsatt langt unna flyplassen. Er ikke gjort på et par minutter å komme seg til avgangshallen. Det er deilig på mindre flyplasser. Kort vei fra parkering til innsjekkingsskranke/automat.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 21:47   #118
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryanair

Ah, Rygge, ja. Da misforsto jeg. Det er vel litt lenger unna, men atskillig mindre forskjell, ja. Og langtidsparkeringen ute er noe dritt, det er helt riktig.

Vi kommer nok til å bruke Rygge en gang i blant, særlig når det kommer bedre destinasjoner. Men helst ikke Ryan Air.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 21:48   #119
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryanair

Det er én ting til som er viktig for oss, i hvert fall med små barn, og det er avgangstidspunkt. De gangene RA har vært aktuelle, har det vært ankomst halv to om natten eller avgang halv seks. Det veier mer enn en tusenlapp eller to for meg på en lang og dyr ferie.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 22:12   #120
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryanair

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg satt like ved inngangen på turen fra Oslo til Moskva, og da kom det inne noen flyteknikere for å se på noe i flyet. På vei ut hørte jeg den ene si "fy faen, denne kjerra HER hadde ikke JEG reist med". Veldig beroligende, du

Hadde jeg hørt en lignende kommentar med hvilket som helst flyselskap, så hadde jeg ikke fløyet. Jeg har aldri reist med Aeroflot for å si det sånn....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no