Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ryanair

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-09, 21:13   #11
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ryanair

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det er da et stykke fra Oslo til Gardermoen også. Jeg synes den biten er veldig lang de gangene vi skal fly fra Gardermoen. Ryan Air har egne flybusser som går fra Oslo som korrensponderer med deres avganger på Torp, og det var vel ca. 1/2 time lenger tid for deg å komme til Torp enn til Gardermoen. Da hadde du kommet rett plass og spart masse tid i London på å komme til rett plass. Noe som tydeligvis tok lenger tid siden dere da også måtte overnatte.

Sorry må bare korrigere denne. Nå ønsker jeg ikke snakke for Glitter sin del men for de av oss som bor ved ring 2 i Oslo så er det akkurat 40-45 mins til Gardermoen med buss som går hver 30 minutt. Det tar mye lenger tid og er mye er tungvindt ned til Torp. Først ned til Oslo Bussterminal og så godt over 1.5 time på bussen, alt i alt nesten 3 ganger tiden det tar til Gardermoen.

Førøvrig vil jeg legge til at et av de få prinsippene jeg klarer å holde fast ved i livet er å aldri fly Ryan Air

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.