Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-09, 22:56   #81
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Blå tunika, blå tights, blå cardigan og naturhvite leggingser.
Til i morgen har jeg lagt fram blå hettejakke, blå singlet, olaskjørt, svart tights og svarte leggingser.

Jeg har blå uke.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 23:07   #82
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har på mørke jeans og denne:

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 23:08   #83
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Grå dressbukse med litt striper i, grå singlet (lang) under sort genser. Jeg kan forøvrig legge til at singleten er til for å skjule at buksa ikke egentlig passer (lett gravid). Helhetlig vil jeg kalle det "enkelt kontorantrekk, vekker ingen oppsikt hverken med farge eller form".

Og disse skoa, som jeg elsker

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 23:12   #84
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

I dag har jeg på en blå t-skjorte med svart trykk og svarte Bergans turbukser. Tidligere hadde jeg ogaå en blå genser. Antrekket ble fullkomment med Asics joggesko og Haglöffs allværsjakke.

Og ja, jeg var på jobb i det antrekket. Vi hadde tur-marsj og jeg har dratt 5. klassingene mine på en 15 km lang tur i skogen.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 23:14   #85
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Atte dersom du plutselig blir veldig lei av denne vesken og vil selgen den, så trenger du ikke å lage det forferdelige bryderiet med å legge ut en salgstråd, altså. Kan være såpass kuul at jeg hjelper deg, så jeg kan kjøpe den jeg, altså.

Jeg tror ikke jeg kommer til å gå lei denne. Vesken er helt fantasisk, skinnet blir mykere og mykere, og den blir bare bedre og bedre. Min er litt anderledes, den har to lommer på fronten, ikke bare en slik som denne.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 23:35   #86
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Morsom tråd.
Jeg har på denne kjolen i dag. Fra motehuset HeikoWeaR.

Skal ikke du snart selge noen av de kjolene dine fordi du er lei de selv

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 00:57   #87
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Heiko - den kjolen var lækker. Er det slik å forstå at du har sydd selv?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 10:27   #88
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

http://http://www.sportmann.no/PSNWe...3861&deptid=35 Denne kjolen, hvite converse og svart tights.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 10:31   #89
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag har jeg ny, lilla cord-kjole fra Noa Noa, sorte strømper og sorte sko

Og i dag skal jeg endelig på postkontoret og hente de nye Camper-skoene mine

Gammel 11-09-09, 10:34   #90
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne buksa:

Og en svart tunika med noe blomstergreier på og svart skjerf med svake sølvstriper i.

Gammel 11-09-09, 10:37   #91
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heiko, du må selge noen av kreasjonene dine snart! :sikler:

I dag har jeg på meg mørk brun dressbukse og en søt, lilla topp. I tillegg har jeg klikkesko, for jeg skal i møte med ledelsen og da må jeg virke bestemt.

Gammel 11-09-09, 10:40   #92
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg jobber meg fremdeles gjennom Boden-kolleksjonen min, men nå er det bare topper igjen. I dag: Boden-skjørt, Boden-skjorte og Boden-genser. Pluss Wonder-støvletter. Illustrert med et fantastisk mobilbilde.

Gammel 11-09-09, 10:40   #93
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Sant hun må!

Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 10:41   #94
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Kult skjørt, Veronal.

Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 10:44   #95
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har denne skorta:

Grå tights og svarte skoletter med halvhøy hæl. På jobb skifter jeg til grå ullsokker som jeg labber rundt i.
En helt vanlig dag på jobben...

Gammel 11-09-09, 10:46   #96
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner jeg elsker garderoben til Veronal litt. Eller ganske mye, faktisk.

Gammel 11-09-09, 11:02   #97
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

I dag har jeg min mors gamle hvite silkebluse med sløyfe i halsen ( fra 1981 - tidlig Lady Di) og "herrebukser" i grovt brunmelert stoff. Ganske bra vidde i buksene. Brune ballerinasko i skinn.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:04   #98
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Skal ikke du snart selge noen av de kjolene dine fordi du er lei de selv

Vi får se Obelix, det er slett ikke usansynlig. Jeg syr for mange.

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Heiko - den kjolen var lækker. Er det slik å forstå at du har sydd selv?

Takk, ja det har jeg.

De vil bli alt for store til deg min venn.

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Sant hun må!

Og du ville kunne brukt kjolene mine som telt.

Jeg kjenner jeg elsker garderoben til Veronal litt. Eller ganske mye, faktisk.

Jeg også!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:07   #99
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg sort pologenser, brungrått nümph cordfløyelskjørt, strømpebukse i sort med striper i rødt, hvitt og litt rart mønster+ røde El-naturalista yggdrasilsko.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:07   #100
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skjørtet til Veronal er så "meg" at jeg faktisk har drømt om Boden-butikken om natta.

Jeg har fått av meg sykkelhabitten og iført meg lysegrønn Noa Noa-genser (kjøpt på Havaristen, for Smilefjes og andre innvidde ), brunmønstret skjørt fra La Redoute, grønn amme-BH og truse fra HM, brun strømpebukse fra Lindex og Fly London-sko fra Tveita-senteret.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.