|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Blå kordfløyelskjole med knyting i livet fra Noa Noa. Under kjolen har jeg grått tyllskjørt og grå strømpebukse (ogs fra NN). Har ballerinasko i grått og blått med reim over risten. Føler meg veldig fin i dag. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg ligger på sofaen, under dyna, med hvit pysj på meg. Jeg har også fett hår.
|
|
|
#44 |
|
I mål
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg er hjemme idag og har en beige linbukse jeg har arvet av mannen. Den er for stor og rimelig dassete. I tillegg har jeg en brun bomullsgenser som har mistet fargen på enkelte flekker grunnet slurving med Klorinflaska. Lekkert. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Cilen: Kule strømper, hvor?
|
|
|
|
#47 |
|
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Kjedelig, kjedelig i dag. Jeg visste at jeg kom til å sjaue litt bøker og kasser i dag så jeg tok på meg jeans, en sort lang singlet og en grønn cardigan. Og sorte joggesko. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!
Jeg ble i alle fall inspirert nok til å få Bananer i pysjamas på hjernen. Takk skal du **** meg ha.
|
|
|
#49 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Så bra at denne tråden kom akkurat i dag, for i dag er jeg fiiin. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!007: |
|
|
|
#51 |
|
X First Lady
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg er hjemme og har på meg "vaskehabitten" Samme antrekket som i går. 3/4 lang joggebukse og grønn topp. Ikke noen syn for guder akkurat. Sist redigert av Michelle : 10-09-09 kl 15:41. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Rød topp.
|
|
|
#56 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Kul veske, Glitter! |
|
|
|
#57 |
|
Tatt på
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Brune thigts og brun genser og over der har jeg rød/rosa/gul tunika med korte ermer. Sorte støvletter på beina.
|
|
|
#58 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!
Takk! Det var faktisk det eneste jeg kjøpte meg i London i sommer, i tillegg til et kjede. Glittermannen ble helt sjokkert over at jeg etter en hel dag med shopping kom tilbake med en veske fra butikken rundt hjørnet.
|
|
|
#59 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Grå cardigan, vinrød t-skjorte, mørkeblått vidt olaskjørt (mykt og deilig) og de fine vinrøde skoene mine.
|
|
|
#60 |
|
blid
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Kjempefint, Tinetoff! Jeg tror jammen at jeg må ut og finne meg et dongeriskjørt. Det er jo så anvendelig!
|
![]() |
|
|