|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syn på barnehageansatte
Er enig i at en vaskejobb ikke er en drittjobb jeg også, men jeg synes det er litt rart og spørre ansatte om en vaskejobb på kveldstid i den tone at man tror at man nesten ikke har penger og leve for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dersom det viser seg i en barnehage at mange foreldre (ikke bare en her og der enkeltvis noen ganger) kommer for sent, og at det skjer jevnlig med mange, så er vel det et signal om at barnehagen har for kort åpningstid. Det er likegyldig at de barnehageansatte eller enkelte foreldre synes at en småbarnsavdeling ikke trenger lenger åpningstid enn til 17 dersom merparten av foreldrene i en gitt barnehage jobber til 17, og derfor ikke har anledning til å hente klokken 17. Da må styrer innkalle til foreldremøte og lufte grunner og idéer og problematikk rundt åpningstidene.
![]() |
#3 |
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syn på barnehageansatteI denne diskusjonen er det helt uinteressant om barnehagen burde stenge senere. Den stenger 16.30 og da skal alle være hentet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eh...nei!
![]() |
#5 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bakgrunnen til at jeg skrev at småbarnsavdelingen ikke trenger lengre åpningstid enn til 17. er fordi jeg vet at mange små barn på avdelingen til P. gjerne er i barnehagen fra rundt 07.30-08.00 til 17.00 hver dag! De ansatte melder om at barna blir fryyyktelig slitne og mange foreldre kan ikke skjønne hvorfor barna er så grinete når de blir hentet. Barnehagen har et hav av nye inntrykk hver dag for en liten ettåring, og jeg tror faktisk noen foreldre bør revudere om det egentlig er greit at deres barn tilbringer så lange dager i barnehagen hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
![]() Sv: Syn på barnehageansatteFaktisk litt som du har skrevet har jeg opplevd også, at foreldre ikke respekterer arb tiden vår. Kommer pesende inn akkurat når det egentlig skal stenges. Trur mange foreldre bare ser det som et sted å ha barna "lagre". Ikke alle da, og noen barnehager er flinkere en andre og noen avd er flinkere en andre. Ser på barnehagen som et pedagogisk tilbud, hvor barna lærer mye viktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|