Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Syn på barnehageansatte

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-06, 23:14   #10
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syn på barnehageansatte

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Siste fremmøte ved gate er nemlig 10 min før avgang på innenlandsreiser og 20 min før avgang på utlandsreiser. Dvs. 10/20 min før avgang har flyselskapet lov til å stenge gaten og pushe flyet (selv om det er før avgangstid). Kommer noen heseblesende 7 min. før avgang, så kommer de som regel med.....men ikke alltid.

Nok en digresjon:

Det jeg ikke fatter er det som blir ropt opp gang på gang på gang. Da har de jo sjekket inn i alle fall siden de blir ropt opp? Men hvor er de? Ok, flyplasser kan være store, men dog??? Dette har jeg aldri skjønt.

Jeg har mistet et fly én gang. Da var jeg ung og fortsatt relativt uerfaren med å fly. Jeg hadde booket om billetten min og ikke skjønt at reiseselskapet hadde booket to flygninger som var alt for tett innpå hverandre i tid. Så der sto jeg på flyplassen i Mexico City med sju dollar på meg. Det var virkelig ikke noe gøy, så ikke f*** om jeg utsetter meg for det igjen. Nuvel, vi holdt på å ikke rekke innsjekkingen da vi var på bryllupsreise i Roma i fjor. Han stakkars presten som satt rett overfor oss på flytoget i Roma måtte sikkert få sjokk, så ufine gloser som jeg klarte å lire av meg til den stakkars mannen min da (som selvsagt hadde aaaaaall skyld ).

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.