|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere hytte?nei, vi har ikke, og det har ikke foreldre eller svigerforeldre eller søsken heller. (Men svigerfars (nye) svigerforeldre har) Vi har altså ikke hyttetilgang, men klarer oss fint. Det hadde vært kjekt, men det koster jo kjempemasse, og da måtte vi vinne i lotto ja...
|
|
|
#82 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Har dere hytte?Foreldrene mine har en som ligger 9-12 timer unna (avhengig av årstid) som jeg kan bruke når jeg vil. Det blir til at vi bruker den om sommeren.
|
|
|
#83 |
|
Shake it out!
|
Sv: Har dere hytte?Vi har hytte på fjellet, en time fra der vi (vanligvis) bor. Vi er begge vokst opp med hytte ved sjøen, og lette etter det i et par år før vi, helt spontant, kjøpte hytte på fjellet. Elsker den.
|
|
|
#84 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har dere hytte?Foreldrene mine har hytte, en riktig perle, men dessverre 100 mil unna oss, så vi får ikke brukt den |
|
|
|
|
|
#85 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Har dere hytte?Nei, svigerfar har som vi kan bruke når vi vil ved Svalrødkilen (Norske-siden av svinesundbroen), bestefaren til sambo har (Hof i vestfold) som vi kan bruke når vi vil, og de har mange firmahytter som vi kan sette oss opp på når vi vil.. (Hovden, Hemsedal, Geilo o.l)
|
|
|
|
#89 |
|
Pauset
|
Sv: Har dere hytte?Har drømt om det i mange år, men har aldri hatt økonomisk mulighet til noe sånt dessverre. Min manns foreldre er døde og mine foreldre har ikke hytte. Så skal vi på hyttetur så må vi leie. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere hytte?Vi har ikke selv, men svigers har sommerhus og hytte som står fritt til disposisjon for oss. Sommerhuset er altfor langt unna til helgetur (7 timer å kjøre), men hytta er en snau time unna og der var vi nå i påska. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
|
Sv: Har dere hytte?Vi har ikke hytte, men foreldrene mine har en, den kan vi bruke så mye vi vil
|
|
|
#93 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Har dere hytte?Vet ikke om jeg har svart i denne tråden før jeg, mulig jeg har det men. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Har dere hytte?Hytte er veldig koselig, men kan også være litt pes da... Kommer alt an på hva en gjør det til... |
|
|
|
![]() |
|
|