|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere hytte?
Ja beliggenheten er fin med tanke på helårsbruk, fint både sommer og vinter der.
|
|
|
#24 |
|
Nattrangler
Sv: Har dere hytte?
Jeg har ikke pengene, men mannen har det hvis han slutter med å utvide butikken hele tiden. Synes den er stor nok nå og synes heller at han skal innvestere pengene i en hytte
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har dere hytte?Vi har ikke hytte, men foreldrene mine har. Siden de bor i utlandet disponerer vi den ganske mye.
|
|
|
#26 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere hytte?Har ikke hytte selv, men vi kan låne en så ofte vi vill. Vi håper seinere å mulig overta den eller kjøpe noe annet selv. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere hytte?Hytta du linket til var flott, og jeg mener den absolutt er verdt pengene. 118 kvm tømmerhytte, med innlagt vann og kloakk og selveriertomt til den prisen er absolutt ikke dyrt.
|
|
|
#28 |
|
Tre små T
Sv: Har dere hytte?Det var ei veldig fin hytte. Vi har lyst på campingvogn,og da kommer vi nok til og sette den i Sunne.
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Sv: Har dere hytte?Vi har ikke hytte, men feriehus. |
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har dere hytte?Vi har ikke hytte. Den ene brodern til gubben har hytte vi kan låne.... Min familie er mer campingfolk så sånn sett har vi tilgang på to campingvogner, en ved sjøen og en på fjellet. Men vi er ikke campere.... |
|
|
|
|
|
#31 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Har dere hytte?Vi har hytte på fjellet, men bruker den altfor lite....... Den er ca. 1,5 times kjøring herfra. Ønsker meg hytte ved sjøen i stedet.
|
|
|
#32 |
|
Borte
|
Sv: Har dere hytte?Vi har tilgang på to hytter på fjellet. Bruker dem ganske sporadisk, men oftest flere ganger i året. Det tar rett under tre timer å kjøre dit så vi reiser dit selv om det bare er for helgen.
|
|
|
#33 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Har dere hytte?Vi har ikke hytte, men vi har hyttetomt. Den blir ikke bebygd de nærmeste årene, dersom vi ikke plutselig skulle vinne på lotto.
|
|
|
#35 |
|
Audacious
|
Sv: Har dere hytte?Vi har hytte på fjellet, ca. to timer å kjøre, og sommerhus ved sjøen, ca. fem timer å kjøre. Sommerhuset er vi på et par uker sammenhengende på sommeren, hytta bruker vi til alle årstider, kanskje seks ganger i året?
2001&2005 Sist redigert av Acsa : 04-04-10 kl 12:04. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Har dere hytte?Nei. Vi har sett på den samme hytta som du har, og kommet fram til at vi kan bo mye på hotell for de pengene den koster. Men vi syns også den er fin, og at det ser ut som den er vel verdt pengene.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere hytte?Nei, ei heller foreldre som har, men kunne godt tenkt meg en hytte på sørlandet |
|
|
|
|
|
#38 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Sv: Har dere hytte?Mine foreldre har sommerhus og mine besteforeldre har hytte som vi fritt kan bruke, men alle ligger ca 100 mil fra Oslo, så det er mest på sommeren vi benytter oss av dem.
|
|
|
#40 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Har dere hytte?Nei, vi har ikke hytte. Er ikke egentlig noe særlig til hyttemennesker. Men kanskje det blir det ut av oss likevel, for pappa har kjøpt hytte som han holder på å renovere.
|
|
![]() |
|
|