Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere hytte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-08, 23:33   #21
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Den var veldig fin!

Jeg har veldig, veldig, veldig lyst på hytte.

Gammel 05-08-08, 23:35   #22
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Hva synes dere om den hytta jeg la ut link på, er den verd pengene ?

Den var kjempefin! Jeg hadde gått for den om jeg var deg - og hadde pengene.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 23:37   #23
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Jeg synes den var ok, jeg. Den har jo fin beliggenhet med tanke på helårsbruk? Og den så vedlikeholdt ut. Bytte ut litt møbler osv, så blir det virkelig koselig.

Ja beliggenheten er fin med tanke på helårsbruk, fint både sommer og vinter der.
Har alt møblert den inne i mitt hode, vi har jo møbelbutikk selv.

Gammel 05-08-08, 23:46   #24
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Den var kjempefin! Jeg hadde gått for den om jeg var deg - og hadde pengene.

Jeg har ikke pengene, men mannen har det hvis han slutter med å utvide butikken hele tiden. Synes den er stor nok nå og synes heller at han skal innvestere pengene i en hytte

Gammel 05-08-08, 23:56   #25
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Vi har ikke hytte, men foreldrene mine har. Siden de bor i utlandet disponerer vi den ganske mye.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 00:38   #26
Maya80

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Har ikke hytte selv, men vi kan låne en så ofte vi vill. Vi håper seinere å mulig overta den eller kjøpe noe annet selv.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 08:04   #27
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hytta du linket til var flott, og jeg mener den absolutt er verdt pengene. 118 kvm tømmerhytte, med innlagt vann og kloakk og selveriertomt til den prisen er absolutt ikke dyrt.

Vi har selv hytte, og bruker den masse. Hele året. Vi har bygget den ut, og er nå helt ferdig ute, og er snart ferdig inne. Så ferdig man noengang kan få blitt. Vi har 1t 45 min. å kjøre til hytta, og det gjør at vi bruker hytta veldig mye.

Gammel 06-08-08, 08:05   #28
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var ei veldig fin hytte. Vi har lyst på campingvogn,og da kommer vi nok til og sette den i Sunne.

Gammel 06-08-08, 08:11   #29
Left
Passiv

Standard

Vi har ikke hytte, men feriehus.

Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 08:37   #30
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ikke hytte. Den ene brodern til gubben har hytte vi kan låne.... Min familie er mer campingfolk så sånn sett har vi tilgang på to campingvogner, en ved sjøen og en på fjellet. Men vi er ikke campere....

Vi hadde planer om å kjøpe hytte for endel år siden. Men jeg vil ha ved sjøen og gubben på fjellet så vi fant aldri "hytta" begge ville ha... Og skal jeg være ærlig har jeg mer lyst på en leilighet på en kanariøy....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 08:39   #31
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Vi har hytte på fjellet, men bruker den altfor lite....... Den er ca. 1,5 times kjøring herfra. Ønsker meg hytte ved sjøen i stedet.

Synes hytta du linket til var fin ja!

Gammel 06-08-08, 08:40   #32
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har tilgang på to hytter på fjellet. Bruker dem ganske sporadisk, men oftest flere ganger i året. Det tar rett under tre timer å kjøre dit så vi reiser dit selv om det bare er for helgen.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 08:44   #33
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har ikke hytte, men vi har hyttetomt. Den blir ikke bebygd de nærmeste årene, dersom vi ikke plutselig skulle vinne på lotto.

Vi har valgt å kjøpe campingvogn i steden fordi da kan vi reise omkring og se flere steder og det er totalt sett mye billigere enn hytte.

Foreldrene våre bor ute ved kysten i ei lita bygd, så vi føler at vi er på hyttetur når vi er på besøk hos dem selv om det selvfølgelig hadde vært fint med noe helt eget.

Gammel 06-08-08, 08:50   #34
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har hytte og når det ikke er kø så tar det bare drøyt 30 min å kjøre dit. Det er ved sjøen og brukes mye.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 08:57   #35
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har hytte på fjellet, ca. to timer å kjøre, og sommerhus ved sjøen, ca. fem timer å kjøre. Sommerhuset er vi på et par uker sammenhengende på sommeren, hytta bruker vi til alle årstider, kanskje seks ganger i året?

Begge deler eies strengt tatt av foreldre, men føles veldig som felleseie.

Sist redigert av Acsa : 04-04-10 kl 12:04.
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 08:58   #36
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei. Vi har sett på den samme hytta som du har, og kommet fram til at vi kan bo mye på hotell for de pengene den koster. Men vi syns også den er fin, og at det ser ut som den er vel verdt pengene.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 10:51   #37
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, ei heller foreldre som har, men kunne godt tenkt meg en hytte på sørlandet

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 11:06   #38
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mine foreldre har sommerhus og mine besteforeldre har hytte som vi fritt kan bruke, men alle ligger ca 100 mil fra Oslo, så det er mest på sommeren vi benytter oss av dem.

Vi ønsker en kolonihage med hytte og har stått på venteliste 1 år (må sikkert vente i 5-6 år til). Denne sommeren har vi lånt en kolonihytte i to uker og det var helt fantastisk.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 11:14   #39
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Ja, vi har hytte. Eier sammen med et vennepar. Mamma og pappa har også hytte.

Gammel 06-08-08, 11:17   #40
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, vi har ikke hytte. Er ikke egentlig noe særlig til hyttemennesker. Men kanskje det blir det ut av oss likevel, for pappa har kjøpt hytte som han holder på å renovere.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.