Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dødt ekorn i badebasseng!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva er det største dyret du ville fjerne fra et badebasseng?
Jeg fikser å fiske ut en blåhval. 12 14,29%
En elefant kan jeg klare, men der går grensen. 2 2,38%
Hvis en sebra dør i bassenget mitt, skal jeg hjelpe den ut. 4 4,76%
Et middels stort villsvin skal jeg greie å fjerne på egenhånd. 4 4,76%
Jeg klarer å fjerne et ekorn uten å ringe faren min eller andre. 30 35,71%
En mus skal jeg vil orke, hvis den ikke er for stor. 5 5,95%
Fluer er maks! 14 16,67%
Det eneste jeg fikser å fiske er fisk! 2 2,38%
Jeg holder meg langt unna døde dyr, og jeg fisker ikke fisk heller. 8 9,52%
Annet 3 3,57%
Deltakere: 84. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-08, 17:40   #81
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Kan ikke annet enn å mimre om den gangen jeg løp hysterisk hjem til storebror for at han skulle redde meg fra den livsfarlige slangen. Eller skolissa, som man også kan kalle den.

Ahh, Bengalske kjøttetende lisseslangen

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 18:36   #82
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde fisket opp hva det måtte være.
"Iskald sykepleier" TM

Gammel 03-07-08, 19:26   #83
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er ikke noe verre å plukke ut en sau enn et ekorn er det da?
Men jeg hadde definitivt ikke ringt noen andre nei. Jeg synes dere er pinglete nå faktisk. :dukker og løper:

Pyser

Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 20:55   #84
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Mm, skikkelig tøft å kalle andre pinglete og så legge på sprang.

:beinfly:

:løper etter torsken:

Gammel 03-07-08, 20:57   #85
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng!

Eg gjev totalt blanke i dette, men eg lurer veldig på kvifor "denne undersøkelsen vil bli avsluttet 02.08.08 kl. 09:55"

Gammel 03-07-08, 21:34   #86
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Eg gjev totalt blanke i dette, men eg lurer veldig på kvifor "denne undersøkelsen vil bli avsluttet 02.08.08 kl. 09:55"

Fordi det må være orden på ting, selvsagt.

Gammel 03-07-08, 21:37   #87
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Stakkars elefanten! Ingen hadde svart han. Det er slemt å halde nokon utanfor. Men no har eg fiksa opp dét

Gammel 03-07-08, 22:28   #88
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Da vi bodde på den norske ambassaden i Botswana hadde vi til stadighet store pansertusenbein som gikk i bassenget, krøllet seg sammen og døde. De måtte jo fjernes, de var så ekle å bade med (for alle andre enn svigermor i alle fall, som er herda etter et langt liv i NORAD og nok ville badet med en død krokodille).

Ankom en sen kveld et litt lusent ungdomsherberge i Russland, hvor jeg skulle dele rom med en kamerat som har fobi mot kakkerlakker og sånt. Han var trøttest og fikk derfor gå i dusjen først. Skriket hans da det i stedet for vann kom en strøm av kakkerlakker ut av dusjhodet gir ennå gjenlyd i Moskvas gater...

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:39   #89
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Da vi bodde på den norske ambassaden i Botswana hadde vi til stadighet store pansertusenbein som gikk i bassenget, krøllet seg sammen og døde. De måtte jo fjernes, de var så ekle å bade med (for alle andre enn svigermor i alle fall, som er herda etter et langt liv i NORAD og nok ville badet med en død krokodille).

Ankom en sen kveld et litt lusent ungdomsherberge i Russland, hvor jeg skulle dele rom med en kamerat som har fobi mot kakkerlakker og sånt. Han var trøttest og fikk derfor gå i dusjen først. Skriket hans da det i stedet for vann kom en strøm av kakkerlakker ut av dusjhodet gir ennå gjenlyd i Moskvas gater...

Den var verre enn kakerlakken som sat og vinka til meg med følehorna sine frå tannbørsten min på badet på studentheimen i Moskva i -97! Men berre den fekk meg til å grøsse ganske bra.
Eg var no glad det ikkje var meg som prøvde å slå ein springande kakerlakk, slik som venninna mi borti gangen: Kvar gong ho slo på han så spratt det ut ungar i alle retningar (sa ho i alle fall...)

Gammel 04-07-08, 00:12   #90
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ekorn?

Sist redigert av Ekorn : 04-07-08 kl 01:01.
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 00:57   #91
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror nok jeg skulle klart å fisket ut det meste av dyr som hadde fått plass i bassenget vårt ja.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 01:12   #92
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde ikke hatt problemer med å fjerne et dødt dyr uansett art, så sant det ikke var for tungt for meg.

Det er da dødt

Pingler *gjemmer meg*

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 02:15   #93
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville nok klart et ekorn ja. Tror også katt og kanskje en liten hund om noe sånt trasig hadde skjedd. Hadde nok vært mer lei meg over det hele, enn andre ting.

Generelt tar jeg rede på døde dyr jeg kommer over i hage eller på veien. Har funnet døde fugler, frosker, et.c, og de graver vi ned eller i alle fall flytter over til veikanten og dekker over.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 09:13   #94
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde tatt det ut selv, selvom jeg hadde syntes det var trist med ekornet.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 00:57   #95
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Jeg er livredd ekorn! Her måtte nok mannen fisket opp både dødt ekorn og død frue.

En elefant derimot, hadde jeg fikset/fisket lett!

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 12:34   #96
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

: pingle:
Max en flue!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 22:29   #97
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

:angrer på at jeg har kjøpt basseng i dag:

Jeg hadde nok ringt svigerfar

Fordi han bor 50 meter unna, og ikke jobber. Ikke at jeg er redd for døde dyr, det er mer for at det er ekkelt.

Gammel 07-07-08, 17:14   #98
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bingo, her.

Kan ikke disse døde ekornene finne seg noe annet og mer fremtidsrettet å ta seg til enn å surre rundt i folks svømmebassenger. Man skulle nesten ikke tro de eide ekornskikk.

Ikke surre, men flyte.

Jeg fjerner det meste. *kjempesterk*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:30.