|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Ny sukkerfri/sunn uke
De kan du lage når jeg kommer på besøk neste gang. Smør med ekstra hvitløk, og masse ost.
![]() |
![]() |
#83 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeJeg var nede i sentrum i dag, fordi det var svæær parade, de har "bygd" om Sandnes sentrum for dette (lagt gressplener midt i veibanen osv), og datteren min skulle delta i den, så da ble det en liten "fest-dag". Jeg spiste litt smågodt da, men til mitt forsvar så GIKK jeg med vogna ned til sentrum (20 minutter ca, rask gange) og svettet tonnevis pga. varmen, så de sjokoladebitene er nok forbrent for lenge siden hehe.
![]() |
#84 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeI dag har det vært en dårlig dag. Det begynte med at eldstemann var syk og måtte være hjemme. Dermed gikk morgentrimmen i vasken. Jeg har forsåvidt spist sunt mesteparten av dagen, men jeg måtte bake muffins til bursdagsfeiring, og før jeg visste ordet av det så hadde jeg spist to for å "smake" - jeg glemte meg rett og slett helt av - er det mulig!?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
...
![]() Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeOnsdag gikk bra. Merker at det er enklere å holde seg unna snop og annen sukkermat nå. Gikk rundt i butikken nå i kveld og kjøpte ikke noe usunt til meg selv, bare litt popcorn til gubben.
![]() |
#86 |
*_*
|
![]() Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeI går ble jeg veldig stolt av meg selv, altså. Var ferdig med eksamen, noe jeg feiret med vannmelon og øl (to stk.). På vei hjem fra kafé, møtte jeg min far og hans fru som satt i hagen hos et vennepar og spiste rabarbrapai med is til. Jeg slo meg ned og hilste på. Satt der i over en time, men holdt meg unna både kake og is.
![]() |
![]() |
#87 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeHar fortsatt ikke spist noe godteri siden 19 mai, det går veldig greit, har ikke lyst på det en gang, tror det ville vært verre å holdt seg unna sjokolade om vinteren.
![]() |
#88 |
blid
![]() Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeJeg merker også at det går veldig greit å holde seg unna godteri, kaker og is nå. Deilig følelse!! Jeg klarte fint å holde meg unna vaflene i kantina nå i dag
![]() |
#89 |
*_*
|
God helg og hyttertur. Spis is med god samvittighet.
![]() |
![]() |
#90 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeJeg har klart meg bra denne uka syns jeg, med unntak av noen saftis. Men det er jo så jækla varmt at jeg har ikke sjanse til å stå imot!!! Imponert over alle dere som er HELT avholds!!!
![]() |
#91 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeFokuset mitt er faktisk litt vekk fra godteri, det er bra. Synes jeg har klart meg bra i forhold til is og, men i varmen er det godt med iskald cola zero når jeg er sommest utslitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Nattrangler
![]() Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeHer går det kjempebra, har ikke planer om noe godteri i kveld eller. Har ikke lyst på det i det hele tatt, og det er helt sant
![]() |
#93 |
...
![]() Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeDere er jo kjempeflink! Jeg har spist litt kaker torsdag og fredag, men jeg har holdt meg unna snop og brus uten problem. Jeg gikk ned 0.2 kg denne uka - totalt 1.8 kg på disse to ukene. Det er en start hvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Passiv
|
Stikka74 sa det meget godt. Slik er det. Kan ikke kjøpe inn en ting, for er det i hus, så finner jeg på tusen elendige unnskyldinger for å kunne ta bare litt...og litt...og litt. Etter at det er spist, så får jeg lyst til å kaste opp! |
![]() |
![]() |
#97 |
Nattrangler
![]() Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeHar klart meg helt uten snop denne uken også.
![]() |
#98 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Ny sukkerfri/sunn ukePalmen: Sprekken blir ikke mindre av at du ikke forteller det i tråden. Godt du tok til vett og rapporterte til slutt.
![]() |
#99 |
...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny sukkerfri/sunn ukeJeg er godt fornøyd med uken, til tross for litt kakespising i helgen. Men er det bursdag, så er det bursdag - bare synd det kommer så mange nå i juni...
![]() |
|
|