Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Norsk netthandel for oss med store pupper?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-08, 11:02   #81
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Dere Stavangerjenter; jeg har en gang kjøpt undertøy på en liten forretning på Magasin Blaa. De hadde ikke så veldig mye, men de hadde alle størrelser.

Har prøvd der og, de hadde ikke noe til meg, hvertfall ikke ammebh, kikket ikke etter vanlig.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 18:28   #82
Asolia
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 63
Asolia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Asolia; Fantasie finner du hos Bravissimo. Jeg er utrolig godt fornøyd med merket, Abecita derimot har gått i stykker utrolig fort.

Takk, men jeg er ikke helt sikker på størrelsen, så da er det litt enklere å kjøpe fra Norge med tanke på bytting

Asolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 22:41   #83
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.704
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Tror jeg bruker 75D. Flaut å være over 30 og ikke vite riktig størrelse...
Noen som vet hva det tilsvarer på Bravissimo?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 00:41   #84
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.191
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

BrVISSIMO FØRER MANGE ULIKE MERKER, SÅ DET KOMMER ANN PÅ MERKET. (Oj, sorry capsen hang seg opp)

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 08:52   #85
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.704
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Cupene er vel det samme, men er usikker på mål rundt, hva en 75 tilsvarer sånn ca.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 10:49   #86
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

75 = 34 i engelske størrelser

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 15:49   #87
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Blonde-bh fra Triumph, B-G cup

Denne er veldig, veldig god. Gir ikke dobbeltpupp, gir fin fasong, og holder godt på plass (om man har riktig størrelse, selvsagt). :har 4 av den:

Takk for tipset, den ser super ut - har bestilt i 85 D, det er som regel det jeg ender opp med, så da regner jeg med at denne passer.
Spennende!! Hadde en liknende Triumph i flere år, god som gull!! Både til "fest" og hverdags.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 22:18   #88
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Den er helt nydelig å ha på, og den er jo lekker også!
Merker at dette er kvalitet, og at denne vil holde i flere år.
Kjøpte jaggu en sort også!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 22:45   #89
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Takk for tipset, den ser super ut - har bestilt i 85 D, det er som regel det jeg ender opp med, så da regner jeg med at denne passer.
Spennende!! Hadde en liknende Triumph i flere år, god som gull!! Både til "fest" og hverdags.

Jeg bestilte denne nå jeg: i 70d
Nesten alt begynner jo på 75 og da ender jeg med ryggstrikken i nakken og puppa på knæra pga altfor stor omkrets. Håper denne fungerer. Mener jeg hadde den for noen år siden. Hvis det er den jeg tenker på ELSKER jeg den, og kommer garantert til å kjøpe inn noen til.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 10:26   #90
Asolia
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 63
Asolia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg bestilte denne nå jeg: i 70d
Nesten alt begynner jo på 75 og da ender jeg med ryggstrikken i nakken og puppa på knæra pga altfor stor omkrets. Håper denne fungerer. Mener jeg hadde den for noen år siden. Hvis det er den jeg tenker på ELSKER jeg den, og kommer garantert til å kjøpe inn noen til.

Jeg har også bestilt sånn i svart nå, en i 70D og en i 70E, så sender jeg tilbake den som ikke passer

Asolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 18:50   #91
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Fikk bhen fra underverker.no, kjempeservice og raskt...!

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no