Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Norsk netthandel for oss med store pupper?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-08, 22:52   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?

Jeg vet ikke hvor vel bevandret du er i BH-verdenen?
Du må kjøpe en som sitter stramt rundt, sant? Det er det rundt som skal holde opp puppene. Skulderstroppene skal på en måte være litt overflødige.

Gammel 16-04-08, 22:55   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg vet ikke hvor vel bevandret du er i BH-verdenen?
Du må kjøpe en som sitter stramt rundt, sant? Det er det rundt som skal holde opp puppene. Skulderstroppene skal på en måte være litt overflødige.

Ja, jeg vet. Men typene er så ulike så en som passer rundt i en størrelse kan være altfor stram i neste type men samme størrelse. Kommer en del an på stoffet. Noen er jo sånne silkeaktige i hele bh-en, de er ikke noe særlig syns jeg.

Gammel 16-04-08, 22:57   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, jeg vet. Men typene er så ulike så en som passer rundt i en størrelse kan være altfor stram i neste type men samme størrelse. Kommer en del an på stoffet. Noen er jo sånne silkeaktige i hele bh-en, de er ikke noe særlig syns jeg.

Kjøp en, prøv, og hvis den funker kjøper du tusen til av samme sort. Litt kjedelig, men det er ganske ok å bare ha BH'er som faktisk gjør det de er ment for å gjøre.

Gammel 16-04-08, 23:19   #4
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kjøp en, prøv, og hvis den funker kjøper du tusen til av samme sort. Litt kjedelig, men det er ganske ok å bare ha BH'er som faktisk gjør det de er ment for å gjøre.

Hjelp i en undertøysforretning ga meg, og mitt puppestell, ett nytt liv. Ikke viste jeg at jeg faktiskt brukte DD. Jeg må si jeg var litt småimponert over at damen så på meg, plukket ut en Bh i to forskjellige str. og ba meg prøve. Den ene var D og den andre var DD. Hun traff blink på omkretsen.

Ikke var de dyre heller. 350 kr. for en skikkelig Bh er rimelig. Synes jeg. Nå har jeg kun 2 stk. pupper istede for 3.

Gammel 20-04-08, 18:12   #5
Left
Passiv

Standard

Faen søkke, jeg er misunnelig på dere som faktisk har pupper.

Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 19:22   #6
Asolia
Fullverdig medlem

Medlem siden: Apr 2008
Asolia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg sliter også med å finne bh. Trenger ikke så kjempestor cup, men med omkrets på 70 cm rundt og cub i D eller DD, så er det vanskelig å finne bh på kjedebutikkene. Det er dårlig med undertøysbutikker her nord i gokk, så jeg blir litt frustrert til tider. Syns den bhen fra Fantasie som var linket til lengre opp her så ut til å være en god hverdagsbh

Asolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 19:43   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Asolia, her.

Jeg sliter også med å finne bh. Trenger ikke så kjempestor cup, men med omkrets på 70 cm rundt og cub i D eller DD, så er det vanskelig å finne bh på kjedebutikkene. Det er dårlig med undertøysbutikker her nord i gokk, så jeg blir litt frustrert til tider. Syns den bhen fra Fantasie som var linket til lengre opp her så ut til å være en god hverdagsbh

Før jeg ble gravid brukte jeg 70 FF fra Fantasie
Det jeg synes er så bra med disse er at de er av et materiale som støtter og løfter. Jeg har hatt bh`er med litt "stretch" - og da henger puppene bare enda mer
Men disse er glimrende. Finnes i både rosa, hvit, beige og svart. Veldig fin under topper og kjoler også. Men direkte SEXY er den jo ikke

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 23:41   #8
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Faen søkke, jeg er misunnelig på dere som faktisk har pupper.

Jeg hadde gledelig gitt bort mine. :drittlei store pupper: :sukk

Jeg har forøvrig funnet noen på Lindex, i Generous-merket, koster ikke mer enn 169,- Jeg bruker nesten kun de.

KappaAhl og XLNT-bhene er jo en fornærmelse! Jeg prøvde meg på bikiniprøving ifjor, og spurte en ansatt om de hadde en større str, og fikk til svar at de var jo ganske store, da!! Særlig jeg hadde vist meg noe sted i den størrelsen. :nope:

Gammel 21-04-08, 00:23   #9
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Må nok en tur til Bergen, jeg også. Blit helt matt av Stavanger, altså, har dem noe her i det heletatt??
Bruker forøvrig 70H eller 75G nå, men de begynner og bli små. Og når jeg føder og melken kommer finner jeg hvertfall ikke noe her.
Vurderer Bravissimo, men er skeptisk til å bestille over nett når man ikke får prøvd.

Du trenger ikke reise lenger enn til Haugesund. På Hanskemagasinet der er de kjempeflinke syns jeg. Har ikke vært borti flinkere damer jeg iallefall.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.