|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?127 har samme etternavn som meg. Kombinasjonen mitt fornavn og etternavnet er det bare jeg som har!!!
|
|
|
|
#2 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Svært mange har etternavnet som jeg fikk av min mann da vi giftet oss.
|
|
|
#3 |
|
nye muligheter
Hvor: Oslo
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Vi er 90 stykker med mitt etternavn. Jeg beholdt pikenavnet da jeg giftet meg.
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?6600 er vi med mitt etternavn! Hvis jeg og sambo gifter oss, og jeg tar hans etternavn, blir vi ca 2000 med samme etternavn.
|
|
|
#5 |
|
trenger lading
|
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?
Jeg har hørt at det er på grunn av personvern jeg da, mulig det er flere grunner.
Kjedelig å stave og si navnet sitt oppatt og oppatt, det har jeg GOD erfaring med... Blir ikke bedre av at jeg hadde to store bokstaver i navnet, men at det likevel skrives i ett og skulle alfabetiseres etter den første. Ble vant til å be forskjellige kontor å se etter på begge bokstavene for å finne meg.
|
|
|
|
#6 |
|
Stabilt ustabil...
|
Helt riktig, det har med personvern å gjøre; at ikke noen skal bli så opphengt i at kanskje bare en til heter det samme som en selv, syke mennesker kan finne på å ha et ønske om å være den eneste?!...
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Jeg har to etternavn, det ene er det 44 som har, det andre er det 674 som har. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?11. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Det er 51 som har ......... som etternavn. Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har ...... som første fornavn, og .........som etternavn. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?16 stk har vårt etternavn, fire av dem bor i her |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?324 personer har samme etternavn som meg, selv om det her i distriktet føles som om vi er en hel haug som heter det.
Sist redigert av Enhjørning : 17-02-08 kl 10:25. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?421 har mitt pikenavn, og etternavnet er det bare vi tre som har i Norge.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Jeg deler ikke navnet mitt med noen, bortsett fra mann og barn. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?19 har samme etternavn som meg. *fornøyd* |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?4354 med samme pikenavn som meg. 35 med samme etternavn som jeg har nå.
|
|
|
#17 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Det er 12564 stk som har etternavnet mitt, men 33 stk som heter akkurat det samme som meg, for-/etternavn.
|
|
|
#18 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?68 som heter det samme som meg.
|
|
|
#19 |
|
|
Har du lagt til Lillebror i dette tallet her eller? I følge SSB så er det jo 6808. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| navn |
|
|