|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Barnas Superjul
Meget mulig, jeg synes likevel at Barne-tv kan være et fristed for hverdagens kjefting og mas.
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Barnas SuperjulVi syns Jul i svingen var morsom og spennende og bare det. (Jeg syns det var rørende også, men det var bare meg. :sippedokke: ) Ingen av oss identifiserte oss med personene i serien og det har vi ikke for vane å gjøre med TV-figurer/roller i det hele tatt. Selv ikke Vesla som har en innlevelsesevne jeg aldri har sett maken til. TV er underholdning, sosialiseringen tar vi oss av selv.
![]() |
#3 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnas SuperjulFøler et behov for å korrigere meg selv, vi har heller ikke tonen som familien til Linus har i vår familie. Men mange av de andre familiene der kunne jeg kjenne igjen litt fra. På den måten synes jeg det ble litt mer virkelig, samtidig som de drar humoren på kanten. Synes det er flott de kan lage en serie med tydlige rollekarakterer for barn, det er jo hundervis av andre som kosemozer opp og ned. "Jul i Svingen" tilførte noe nytt synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Barnas SuperjulEnig. Vi oppfører oss ikke like masete og hysterisk som Byggmester Bob og Wenche heller (for å bruke et eksempel fra en av mine ikke-favoritter på barne-tv), men jeg tror ikke sønnen min har tatt skade av Byggmester Bob heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnas Superjul5åringen konstaterte i dag at Barnas superjul var kjedelig.
![]() |
#6 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Barnas SuperjulNå kan jeg svare, det falt ikke i god jord hos noen av ungene
![]() |
#7 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Barnas SuperjulHar to 2.5-åringer, en 8-åring og en 11-åring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnas SuperjulMinsten på 2,5 satt i alle fall og så på i dag. Brødrene gikk ned for å leke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Barnas SuperjulI dag orket hverken 8 åringen eller 11 åringen å se Barnas Superjul, og lillemor på 3 1/2 så kanskje halve episoden før hun takket for seg ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi ser en episode hver dag med "jul på Månetoppen", og begge ungene er kjempeoppslukte!! Synes selv det er mye bedre en superjul..
![]() |
#11 |
*elsker ENGA*
|
Tenker å gjøre samme med Svingen...
![]() |
#12 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Barnas SuperjulMine to var bare måtelig interessert i dag. De fulgte ikke med hele tida. Da vi så en episode av Jul på Månetoppen etterpå satt de derimot klistra. Skal spørre dem om de bare vil se den framover eller om vi skal se begge deler.
![]() |
|
|