Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tshawe eller Mona? Nå med poll

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Vinner Tshawe eller Mona skal vi danse?
Mona vinner 15 16,30%
Tshawe vinner 77 83,70%
Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-07, 21:47   #81
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tshawe eller Mona? Nå med poll

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Hvem vant?

Tshawe

Gammel 24-11-07, 21:49   #82
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 21:50   #83
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 21:50   #84
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Det var utrolig kult at han vant.

Gammel 24-11-07, 21:51   #85
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Tshawe

Stilig.

Jeg så MGP junior Nordic. Celine vant der. Skal vi danse var ikke aktuelt her. Jeg ville se på det men 3 stk barn ville se på MGP.

Gammel 24-11-07, 22:20   #86
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Syntes det var kjempebra at han vant!!

Hvem sussa han på slutten der???

Kjæresten sin.

Jeg synes det var stilig at han vant, selv om jeg ikke synes han var best denne gang. Det gjorde rasistfordommene til skamme.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 22:21   #87
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

NÅ har jeg stemt.

Gammel 24-11-07, 22:22   #88
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Gammel 24-11-07, 22:43   #89
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Kjæresten sin.

Jeg synes det var stilig at han vant, selv om jeg ikke synes han var best denne gang. Det gjorde rasistfordommene til skamme.

Kanskje folk i all sin politisk korrekthet stemte på Tshawe, bare for å slippe debatten om rasistfordommer i ettertid?

Men jeg lurer på hvorfor dommerene gir karakterer. Ettersom seerstemmene teller mer hvis dommerne og seerne er uenige så vil alltid seerne vinne. Logikken bak dommerstemmene faller jo helt bort.

Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 22:47   #90
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Kanskje folk i all sin politisk korrekthet stemte på Tshawe, bare for å slippe debatten om rasistfordommer i ettertid?

Sitat:

Men jeg lurer på hvorfor dommerene gir karakterer. Ettersom seerstemmene teller mer hvis dommerne og seerne er uenige så vil alltid seerne vinne. Logikken bak dommerstemmene faller jo helt bort.

Det er en del av underholdningselementet. Det er jo stilig å se at de får toppkarakterer av proffene

Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 23:01   #91
Nebbia
Passiv

Standard

Det er en del av underholdningselementet. Det er jo stilig å se at de får toppkarakterer av proffene

Jo for så vidt, men konseptet er jo en blåkopi av Idol, hvor dommerene kun har rådgivende kommentarer (og knapt nok det). I Idol har de i det minste tatt konsekvensen av at seerne bestemmer alt. Men hvem bryr seg om sånt?

Tshawe vant, min kjære ble glad, så da er vel jeg også glad.

Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 23:15   #92
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er han blitt kjæreste med sin dansepartner underveis? (følger ikke med...)

Gammel 24-11-07, 23:17   #93
Frantzen
Passiv

Standard

Denne tråden kommer igjen og igjen på kontrollpanelet mitt (uten nye innlegg). Ser ut som folk driver og stemmer ennå?!?

:sletter abonnement:

Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 23:18   #94
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden kommer igjen og igjen på kontrollpanelet mitt. Ser ut som folk driver og stemmer ennå?!?

:sletter abonnement:

Nei. Jeg spør om noe saklig!

Gammel 24-11-07, 23:24   #95
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Nei han har hatt samme kjæreste hele tiden. Han susset ikke på danspartneren. :kjenner kjærersten hans, så har oversikt:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 23:27   #96
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Syntes det var kjempekult at han vant ja. Litt av grunnen er vel at han er afrikansk av utseende.
Han burde være et bra forbilde for mange.
Også er han jo kjempeflink.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 23:59   #97
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Sorry, Myrsnipa, den var ikke myntet på deg. Den kom igjen og igjen flere ganger før det endelig KOM et innlegg

:fredselsker:

Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 00:01   #98
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skjedde her også nå! Det er et spøøøkelse i tråden..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 08:26   #99
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Er det forøvrig bare meg som synes det er idiotisk at de mannlige dommerne legger ut i det vide og det brede om hvor deilig Mona er, i stedet for å kommentere teknikken? Apropos diskriminering.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 08:43   #100
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Mona var flinkest i går altså - men sånn alt i alt så ville jeg jo at Chawe skulle vinne.

Snipa: Jeg synes kjæresten og danselæreren var på pussig vis litt smålike, så det er ikke rart at det er vanskelig å følge med da.

Forøvrig synes jeg det var litt rart at de kysset såpass intenst midt i en intervjusituasjon - men jeg er sikkert bare uromantisk...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.