Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tshawe eller Mona? Nå med poll

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Vinner Tshawe eller Mona skal vi danse?
Mona vinner 15 16,30%
Tshawe vinner 77 83,70%
Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-07, 17:27   #61
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tshawe eller Mona? Nå med poll

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Nei, men det er vel ikke det jeg sier heller.

Jeg sier at hudfargen spiller en rolle.
Jeg kan ikke tro annet.

De jeg vet som bruker penger på å stemme på "skal vi danse" identifiserer seg mere med Mona enn Tshawe. Jeg tror hudfargen spiller inn.

Javel, det gjør det selvfølgelig for noen, det finnes jo rasister her i landet, men at det skal være avgjørende i finalen har jeg ingen tro på, det kan være like mange andre faktorer som spiller inn. Jeg tror heller ikke den jevne seer sitter å bryr seg så mye om hudfargen som alt mulig annet.
Som en annen nevnte her, Tshawe har kommer helt til finalen, så det er nok av de som i tilfelle ikke har brydd seg med hudfargen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 17:28   #62
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg skjønner ikke hva denne identifiseringen har med programmet å gjøre, er det ikke hvem man synes er flinkest til å danse som gjelder? For meg er det ett fett om en med 3 bein og ti hoder vinner, bare vedkommende er flink til å danse.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 17:29   #63
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg synes Mona virker som en svært sympatisk og oppegående dame, det er da ingenting galt i å være tynn og exmiss fra Trondheim. At hun har blitt særdeles mager nå under all dansetreningen kombinert med amming er kanskje ikke så rart.

Nei, det er sikkert ikke noe galt med henne, men jeg har rett og slett ikke noe inntrykk av henne.

Men da stemmer vel teorien min da? Folk stemmer ut ifra kjent og kjært/hva de identifiserer seg med, og mener dere at de fleste som bruker pengene sine på "skal vi danse" identifiserer seg mere med en kul, hyggelig hipphopper fra østkanten i Oslo?

Hvem vet, kanskje de har trukket nye seergrupper netopp på grunn av Tshawe? Forresten så tror jeg fint tante og bestemor også kan synes at han er en ekstremt sjarmerende fyr.

Men jeg hadde ikke heiet på ham hadde han ikke vært utrolig flink til å danse altså.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 17:56   #64
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg skjønner ikke hva denne identifiseringen har med programmet å gjøre, er det ikke hvem man synes er flinkest til å danse som gjelder? For meg er det ett fett om en med 3 bein og ti hoder vinner, bare vedkommende er flink til å danse.

Ha, ha... Og de som går videre i idol er alltid de flinkeste til å synge?

Tror du ikke veldig mange av dem som stemmer stemmer på dem de kjenner, den som naboen kjenner, den som er kjekkest, den som er mest kjent, den de føler at de har et "forhold" til?

Gammel 24-11-07, 17:56   #65
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Mona! Håpe, håpe. Skal ikke se på da, for her blir det MGP jr for alle penga

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 18:01   #66
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser forresten heller ikke på .

Bare engasjert likevel. Tydeligvis.

Gammel 24-11-07, 18:14   #67
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Ha, ha... Og de som går videre i idol er alltid de flinkeste til å synge?

Tror du ikke veldig mange av dem som stemmer stemmer på dem de kjenner, den som naboen kjenner, den som er kjekkest, den som er mest kjent, den de føler at de har et "forhold" til?

Nei, men brorparten av de som stemmer i Idol er fjortiser og da kan man ikke vente annet.
Jeg kjenner ingen som stemmer på en som tanta til naboen kjenner. Mulig det slik i din omgangskrets.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 18:25   #68
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Nei, men brorparten av de som stemmer i Idol er fjortiser og da kan man ikke vente annet.
Jeg kjenner ingen som stemmer på en som tanta til naboen kjenner. Mulig det slik i din omgangskrets.

Vet ikke om du mente å høres litt nedlatende ut her, men om du mente det klarte du det fint.

Jeg tror nok jeg også hadde stemt på en venn eller venninne om hun/han hadde vært med på ett eller annet slikt. Hadde ikke du?

Det ideelle hadde selvsagt vært om alle stemte på den som var flinkest til å danse, synge, spille osv, men jeg tror svært ofte folk stemmer ut ifra andre kriterier. Hvem de identifiserer seg med, hvem som har mest sjarm og slikt.

Gammel 24-11-07, 18:33   #69
Frantzen
Passiv

Standard

Men da stemmer vel teorien min da? Folk stemmer ut ifra kjent og kjært/hva de identifiserer seg med, og mener dere at de fleste som bruker pengene sine på "skal vi danse" identifiserer seg mere med en kul, hyggelig hipphopper fra østkanten i Oslo?
Bestemor og tante bruker pengene sine på dette programmet. Ungdomen bruker det på Idol.
Bestemor og Tante liker helt klart Miss Mona bedre enn hipphopp Tshawe.

For meg er det ingenting kjent eller kjært med Tschawe, men hvis jeg skal identifisere meg med en av de to må det bli T. Det er ikke fordi jeg misliker Mona - jeg er imponert over henne også, jeg.
Jeg tror uansett at det er veldig ulikt hva som får folk til å stemme på den ene eller andre. Noen stemmer fordi de kjenner vedkommende, noen fordi de misliker motparten, noen fordi de syns den de stemmer på er veldig flink til å danse og atter noen som syns den de heier på er sexy og hot. Og,ja, det er sikkert noen som stemmer på Mona for å motvirke at "en neger vinner over en hvit". Den siste gruppa tror jeg er fint liten, da, og jeg kan ikke skjønne hva galt det er i å gi sin stemme utfra personlige preferanser?
Hudfarge er en preferanse de færreste har i denne sammenhengen.
Tror jeg.

Jeg bruker forresten ikke penger på å stemme, er litt hyklersk der

:lar seg underholde:

Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 20:02   #70
Frantzen
Passiv

Standard

Æsj, ser ut til at Mona går Tscawe en høy gang i kveld. Hun gjør det bra!
Dette blir spennende...

Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 20:47   #71
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Æsj, ser ut til at Mona går Tscawe en høy gang i kveld. Hun gjør det bra!
Dette blir spennende...

Ja...jeg må faktisk si at jeg har ombestemt meg. Jeg synes Mona fortjener å vinne! Tshawe hadde meg med rytmen, sjarmen og naturlig talent, men det er helt tydelig at Mona virkelig har jobbet hardt og har blitt ekstremt god. Ikveld var hun hakket hvassere...(desverre. ).

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 20:49   #72
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvem vet, kanskje de har trukket nye seergrupper netopp på grunn av Tshawe? Forresten så tror jeg fint tante og bestemor også kan synes at han er en ekstremt sjarmerende fyr.

Jada, min svigermor på snart seksti elsker ham!

Og det siste nummeret hans var en skikkelig showstopper, jeg tror jeg er forelsket!

Gammel 24-11-07, 20:51   #73
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg håper Tshawe vinner - det gjør datteren min også Men jeg tror kanskje Mona vinner...
Det siste nummeret han danset, var bare helt rått. Veldig morsomt å se på.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 21:12   #74
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tshawe er kommet til finalen selv om han er mørk, så jeg tror ikke det har noe å si for hvem som vinner.

Jeg synes det er de 2 beste som er i finalen. Begge er fantastisk flinke til å danse.

Etter å ha sett finalen tror jeg Mona vinner, fordi hun danset best.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 21:17   #75
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Da har jeg sett nesten ett het program jeg også girr. Måtte jo det etter denne tråden. knegg:

Mona danset best, men Tshawe er klart kulest og mest showmann.
Jeg tror fremdeles Mona vinner og håper på Tshawe.

Gammel 24-11-07, 21:25   #76
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg har aldri trodd jeg skulle sitte og følge med på en finale i "Skal vi danse".

Spennende er det også.

Gammel 24-11-07, 21:44   #77
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyy!!!!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 21:45   #78
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Gammel 24-11-07, 21:46   #79
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Syntes det var kjempebra at han vant!!

Hvem sussa han på slutten der???

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 21:47   #80
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Hvem vant?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:04.