|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Nå sprader ikke jeg naken rundt i huset, pga hensynet til naboene. (de kunne jo få hjertestans eller noe...) Men på badet så ser ungene meg naken ja, og det gjør meg ingen ting. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Naken sammen med ungene?Her dekkes ingen til med mindre vi har gjester da.
|
|
|
#83 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Naken sammen med ungene?
Min snart 3-åring har mer enn en gang foreslått at vi skal gå på butikken og kjøpe en tiss til meg også. Siden jeg er den eneste i familien som ikke har.
|
|
|
#84 |
|
Gal kattedame
|
Kan bare signere Mim i kveld |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Naken sammen med ungene?Jeg er vokst opp i et hjem hvor nakenhet var en helt naturlig ting, og det håper jeg å klare å skape her i huset også. Men skulle det komme en dag hvor jeg merker at guttungen blir brydd av å se mamma tusle naken fra soverommet til dusjen, så vil jeg begynne å dra på ei morgenkåpe eller noe.
|
|
|
#87 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Flaue blir de i 10-11 års alderen..da er det ikke måte på hvor flau man kan bli. Så her har vi gått til innkjøp av morgenkåper... |
|
|
|
|
|
#88 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Naken sammen med ungene?Jeg er naken sammen med barna, men jeg merker at storebror på 13 synes det av og til kan bli nok nakenhet. Dette respekterer jeg, og dekker med litt mer til når jeg sprader mellom bad og soverom. Dersom han kommer inn til meg når jeg dusjer er det derimot greit - noe jeg tror er på grunn av at da oppsøker han meg når han vet at jeg er naken. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Her er det ingen som gjemmer seg bort. Ungene er 9, 7 og 2.
|
|
|
#91 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Dette må hun jo ha hørt et sted? Unger på 2-3 år synes ikke fra naturens side at en mammarumpe er mindre fin en en barnerumpe. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
flisespikker
|
Unger kan da godt "fra naturens side" synes at de selv, eller det de har, er finere enn det andre er eller har.
|
|
|
#93 |
|
Shake it out!
|
Sv: Naken sammen med ungene?Jeg er ikke vokst opp i et hjem hvor foreldrene mine spradet mye nakne rundt. Dvs jeg kan huske å ha sett min mor naken (ekstremt hvit rumpe er et bilde jeg har i hodet mitt), men ikke far. Og beviset på at jeg ikke kan ha studert nakne mannfolk så veldig nøye fikk min mor da jeg som 16-åring laget trolldeigfigur av en naken mann - og han hadde ballene foran penis
|
|
|
#94 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#95 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Samme her. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Samme sak når jeg er hjemme i foreldrehjemmet. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Jeg har ingen problemer med å vise meg naken foran ungene i en naturlig setting. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Leser
|
Mine barn synes definitivt at de er myyyye penere enn meg. De har ikke hørt det noen plasser fra, de er bare naturlig selvsentrerte.
|
|
|
#99 |
|
Passiv
|
Sv: Naken sammen med ungene?Jeg går sjelden naken rundt i huset - syns rett og slett det er ubehagelig. Men i forbindelse med dusjing går jeg gjerne naken - til eller fra eller begge deler. Begynte å dekke meg til når eldstemann ga uttrykk for at han syns det var ugreit. Da var han omtrent 11-12, tror jeg. |
|
|
|
#100 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn har vi det her også. Det blir jo så mørkt på rommet med gardinene igjen. |
|
|