|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Naken sammen med ungene?Pappa dekker seg helt til for jentene på 5 og snart 7, mens jeg gjør ikke det.
|
|
|
#62 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Er vokst opp med å aldri se foreldrene mine nakne som jeg kan huske.
|
|
|
#63 |
|
Superduperaktiv
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Jeg har et kjempeavslappet forhold til nakenhet, og det har ikke sambo. Han så sånn ca |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Viser tenner
|
Sv: Naken sammen med ungene?Jeg tror Mims og min egen far er i slekt! |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Bare sær
Sv: Naken sammen med ungene?MiaPia:
|
|
|
#66 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Naken sammen med ungene?Her i huset sier storesøster det samme til lillebror. Så han rister tissen mot henne og da hviner hun av "frykt". Tror neppe det er så ekkelt som hun skal ha det til.
|
|
|
#67 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Naken sammen med ungene?
:flashback fra fortiden:
|
|
|
#68 |
|
Shake it out!
|
Sv: Naken sammen med ungene?Her i huset er nakenhet naturlig. Vi hadde en periode eldstemann var litt over kanten opptatt av det som hang mellom beina på pappa, og da sov han med pysjbukse, men nå er hun over det igjen, og nakenheten råder atter i heimen
|
|
|
#69 |
|
Shake it out!
|
Sv: Naken sammen med ungene?Sønnen til ei venninne kikket en morgen da han var fire år på sin nakne mor og utbrøtt: "mamma! Har du slutta med tiss!?"
|
|
|
#71 |
|
ß˙*∂ü*∂éé?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Naken sammen med ungene?Jeg sprader ikke naken rundt støtt, det er ikke naturlig for meg. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Pauset
|
Sv: Naken sammen med ungene?Mine to eldste er nå blitt 13 og 15 år. Jeg skjuler meg ikke, men splitter naken får ikke min sønn på 13 år se meg. Jeg har vært litt opptatt av at de skal kunne se min kropp. Det er mest siden jeg mangler et bryst. Jeg vil at de skal se at kropp er greit uansett. Men når jeg har en sønn i tenårene så syns jeg det er naturlig at han slipper å se meg splitter naken, men litt overkropp er greit.. Vi har kun et bad, men nå har jeg begynt å låse når jeg dusjer. Vi har glassvegg og kan ikke skjule oss i dusjen. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Naken sammen med ungene?Kan ikke se noe galt i å være nakne sammen med ungene. Ihvertfall så lenge ingen av dem reagerer på det. Regner med tiden kommer tidsnok da alt er flaut for de. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Passiv
|
Jøss. Jeg kan ikke huske at det var noen som vurderte det en gang i løpet av oppveksten min. Man får jo ikke vasket seg da. *føler meg gammel* |
|
|
|
#75 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Det spurte jeg henne om også, men det var vist ikke noe problem; bare vaske seg under trusa det. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
saftig
|
Sv: Naken sammen med ungene?Jeg kan ikke se problemet. Skal man ikke kunne vise seg nakne for barna sine?
|
|
|
#77 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Vi har et avslappet forhold til nakenhet her i huset også, og jeg dusjer sammen med ungene og en av oss har de med seg på badet på morra.
|
|
|
#78 |
|
Absolut ateist
|
Det der er jo egentlig bare veldig trist.
|
|
|
#79 |
|
er her
|
Tre!
|
|
|