|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
frakoblet
|
![]() Sv: Korpstråd
Jeg lo godt av dette innlegget, kjente meg igjen i mye! Jeg var forøvrig innehaver av stemmetonen.
Jeg har hørt mange si det der. Og jeg skjønner ikke helt greia. Hvis barnet ditt kommer og sier "Jeg vil begynne i korpset!" - sier du nei, da?
Jeg også! Gikk på musikklinje på folkehøyskole etter videregående, og lurte på å søke meg inn på konservatoriet eller musikkhøgskolen. Men jeg gjorde det ikke.
![]() |
#83 |
Tatt på
|
![]() |
#85 |
Ekvilist
|
![]() Sv: KorpstrådJeg spilte klarinett i korps noen år. Har mange gode minner fra M1, M2, NM, og turer - blant annet Gøteborgturen. Var stadig forelsket, og da særlig i en trommegutt.
![]() |
#88 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan få låne min
Hvor spiller du da :nysgjerrig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#91 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke sant! Min lillesøster ringte meg midt på natta fra Australia for å fortelle at hun hadde vært på tivoli med en karusell som spilte Albula (et år hadde vi bare 2 marsjer i mappa, og Albula var en av de). |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Korpstråd11 år som 2. og 3. kornettist i skolekorpset her :tiltjeneste: Klarte aldri å avansere til førstekornettist, til det øvde jeg nok alt for lite |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Tatt på
|
Holder til i Stavanger jeg.
![]() |
#94 |
Epikur
|
Eg spilte i Lungegaarden...
![]() |
#96 |
Epikur
|
Nei, faktisk ikke...
![]() |
#97 |
intro
|
![]() Sv: KorpstrådFant et gammelt bilde som jeg fikk lyst til å vise fram i denne tråden. Det er et barndomstraume, rett og slett. Jeg var 11 år, på korpstur i Borås - og greide å glemme de svarte mokasinene på hotellrommet slik at jeg måtte marsjere i hvite pumps, faktisk.
Sist redigert av Bluen : 21-08-07 kl 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|