|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Epikur
|
![]() Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?
Jeg er definitivt interessert i noe sånt, ja.
![]() |
#83 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tar ikke spesielt dedikerte bilder hver måned altså, bare sitter en natt eller to litt for sent i desember, raser gjennom årets bildehav og setter inn i samme mal som jeg bruker hvert år. Blir jo mye gjentagelser så klart, den og den sin bursdag, 17.-mai, sommerferie etc. Hører heldigvis ikke noe fra de som evt. synes det er døllt.
![]() |
#85 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Jeg hadde blitt kjempeglad for julekortbilde av de nydelige Mave-barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Jeg pleier bare å sende bilde av barna og ofte oss voksne, men i år skal det jammen meg bli julebrev. Jeg har nemlig blitt en jogger og er så stolt, atte. I tillegg har jeg andre meritter som skal skrytes av. Må jo være bedre det enn at jeg skriver om slitsomme tenåringer og trassig treåring? |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Jeg vil gjerne ha julebrev om slitsomme tenåringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Jeg reagerer™ ikke. Jeg uttrykte meg nok klønete. Jeg bare verdsetter en personlig hilsen mye mer - altså slik jeg ser det innhold fremfor innpakning. Og når jeg mottar et slikt kort ved overrekkelse som en av mange i et sosial setting så blir det (for meg) litt som å levere en lapp med "God jul" i stedet for, evt. i tillegg til, å si det. Men dette er ingen fanesak for meg, altså, og jeg setter ikke de som levere meg slike kort på noen svarteliste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Jeg ser så utrolig dårlig på sånt så herfra blir det ikke sendt et eneste ett. Kanskje en liten julehilsen på e-post til nød. Synes det er hyggelig å få da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Åhh, jeg må passe på å merke meg resultatet av dyrelegetimen i morgen da i så fall, så vi kan ta med det i julebrev? (Det er jo bare en ritunekontroll for sjekk av dosering på medisin for kronisk sykdom, så det er antakelig mer svung over å fortelle om den akutte livmorbetennelsen med påfølgende operasjon for å redde livet, ja?)
![]() |
#93 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Sånn i teorien så sender jeg julekort, i praksis ikke i det hele tatt. Men jeg setter veldig stor pris på å få julekort, om det er et med bilde eller et ferdigkjøpt spiller ingen rolle, jeg blir like glad jeg.
![]() |
#94 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Jeg benytter tråden til å si at jeg herved har designet og sendt bestilling på årets julekort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Jeg tror faktisk aldri jeg har sendt julekort noensinne. Får ikke så mange heller.
![]() |
#97 |
|
![]() Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Altså, jeg har ikke sendt ut takkekort etter min egen konfirmasjon og har også en kasse med usendte takkekort etter bryllupet.Som var for seks år siden. Sist redigert av vixen : 10-10-13 kl 07:41. Årsak: skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Jeg håper jeg har FP-ere blandt de som sender oss julebrev, og gleder meg til årets julebrev med hundehelse, sjokoladespising, trassige treåringer, oppvask og sofasliting.
![]() |
#99 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Vi får noen herlige julebrev. Jeg har et par tanter som skriver langt og ærlig om både det gode og det vonde - og slenger inn noen høytdelige gudsord på slutten. Og en annen jeg kjenner skriver noen hysterisk morsomme lange brev med fortellinger om både da alle hadde influensa, det året de ikke hadde en eneste måned uten sykdom, eller da hele sommerferien regnet bort.
![]() |
#100 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Sender man julekort lengre, sånn egentlig?Jeg sender flere julekort enn jeg mottar, men jeg synes det er en av de fineste tingene i førjula. Sitte å skrive (om enn bare adressen) til alle jeg egentlig har lyst til å være mer sammen med, som jeg er glad i og sende dem en tanke.