Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Broen II

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-13, 22:12   #81
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Broen II

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Han knuller hvertfall Bodil.

Det hadde du jammen rett i!

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 23:40   #82
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp. Og nå angrer jeg på at jeg ikke nevnte antagelsene jeg hadde om barnepiken.

Har jeg utviiklet mine synske evner, eller er jeg egentlig Saga Norén?

Gammel 29-10-13, 00:31   #83
skyfri
.

skyfri sin avatar

skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Mistankene om barnepiken hadde jeg også helt fra første gangen vi så hun ga gutten saft. Fordi det var så viktig at søsteren ikke tok akkurat det glasset.
Akkurat den var litt for lett å gjennomskue.

Gammel 29-10-13, 08:37   #84
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Saga sitt møte med svigermoren var ubetalelig og når man ser hvor åpen leiligheten der er så skjønner jeg godt at typen ikke ville ha sex.

Gammel 29-10-13, 08:44   #85
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Mistankene om barnepiken hadde jeg også helt fra første gangen vi så hun ga gutten saft. Fordi det var så viktig at søsteren ikke tok akkurat det glasset.
Akkurat den var litt for lett å gjennomskue.

Ikke for alle. Jeg fikk heller ikke med meg forholdet mellom Bodil og svogeren før hun sa det selv i går. Jeg er tydeligvis ikke særlig observant.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 09:30   #86
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Du och jag, rine...

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 11:17   #87
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kobla også barnevakten.

Jeg må bare si det, jeg elsker Saga!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 11:23   #88
skyfri
.

skyfri sin avatar

Standard

Og jeg begynner å bli litt lei av Saga...
Jeg savner mer utvikling enn referering til bøker hun har lest om relasjoner, mens hun tramper rundt i den ene salaten etter den andre.
I neste episode tror jeg samboeren flytter ut. :spår:

Gammel 29-10-13, 12:10   #89
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er mye utvikling i Saga. Og jeg tror Martin kanskje er den første egentlige vennen hun har hatt - at hun lærer veldig mye av å være sammen med ham, fordi han godtar at hun er som hun er samtidig som han setter grenser for hva han finner seg i. Jeg tror en del av salatene hun tråkker oppi (i forhold til ham) skyldes at hun aldri før har kjent noen hun hadde et nært eller privat forhold til, og at hun derfor ikke har lært seg disse grensene for hva man sier og hva man ikke sier i personlige relasjoner, men at hun er i ferd med å lære seg dem.

Det kan godt være samboeren flytter ut likevel, altså, men så langt synes jeg det virker som om han håndterer særhetene hennes veldig godt og ikke stiller krav til at hun skal endre seg grunnleggende. Det er jo en veldig fin ting.

Gammel 29-10-13, 12:11   #90
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det aller mest fascinerende med Saga er at utviklinga kjem så seint, så smått og så rørande.

Gammel 29-10-13, 12:18   #91
skyfri
.

skyfri sin avatar

Standard

Joda, jeg er enig i at det er utvikling, ref det Skilpadda påpeker. Det er kanskje jeg som er for utålmodig.
Jeg synes f.eks. den onaniscenen nesten viste henne fram fra en litt "enkel" side. Samboeren hadde jo forklart henne hvorfor de ikke kunne ha sex, og hvordan det er forskjell på at en forelder vet at de voksne barna har sex og faktisk høre at de har det. Likevel greier hun ikke å styre seg.

Gammel 29-10-13, 12:18   #92
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Det aller mest fascinerende med Saga er at utviklinga kjem så seint, så smått og så rørande.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 12:25   #93
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes f.eks. den onaniscenen nesten viste henne fram fra en litt "enkel" side. Samboeren hadde jo forklart henne hvorfor de ikke kunne ha sex, og hvordan det er forskjell på at en forelder vet at de voksne barna har sex og faktisk høre at de har det. Likevel greier hun ikke å styre seg.

Han hadde forklart henne hvorfor han ikke ville ha sex. Så da fant hun ut at hun kunne fikse det selv, uten ham - som hun sikkert ville gjort om han hadde sagt nei av en annen grunn også. Veldig logisk, og fra hennes ståsted et sympatisk kompromiss der hun hverken maser eller blir sur på ham eller nekter seg selv sex.

Gammel 29-10-13, 12:34   #94
skyfri
.

skyfri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Han hadde forklart henne hvorfor han ikke ville ha sex. Så da fant hun ut at hun kunne fikse det selv, uten ham - som hun sikkert ville gjort om han hadde sagt nei av en annen grunn også. Veldig logisk, og fra hennes ståsted et sympatisk kompromiss der hun hverken maser eller blir sur på ham eller nekter seg selv sex.

Men hun hadde jo lest at menn kunne bli opphisset av å se kjæresten onanere, så hun prøvde jo på finurlig vis å overtale han.
Jeg skjønner at det fra hennes ståsted var en god løsning, men det er vel det ståstedet jeg begynner å bli litt lei av. Og jeg skjønner at det IRL ikke er gjort i en fei å endre på dette, så det er kanskje realistisk og bra.

Gammel 29-10-13, 13:54   #95
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Og jeg skjønner at det IRL ikke er gjort i en fei å endre på dette, så det er kanskje realistisk og bra.

Det kan sikkert være skrekkelig irriterende å måtte forholde seg til sånt i virkeligheten, så det er nok realistisk at man blir irritert på Saga i serien også.

Gammel 29-10-13, 15:45   #96
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er spent på den saken hun hadde med de som hadde brukt det middelet hun barnepiken brukte. Og så er jeg redd for at den mannlige etterforskeren hopper i seng med hun svenske og ødelegger sjansene hos kona.

Gammel 29-10-13, 16:01   #97
skyfri
.

skyfri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det kan sikkert være skrekkelig irriterende å måtte forholde seg til sånt i virkeligheten, så det er nok realistisk at man blir irritert på Saga i serien også.

Det vil jeg tro.
Jeg er mer tålmodig i virkeligheten enn når jeg ser på tv, asså! :æresord:

Gammel 29-10-13, 16:14   #98
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Jeg er spent på den saken hun hadde med de som hadde brukt det middelet hun barnepiken brukte. Og så er jeg redd for at den mannlige etterforskeren hopper i seng med hun svenske og ødelegger sjansene hos kona.

Det er jeg også spent på. Men, jeg tror han gjør det. Tror han er slik at han får varme følelser for flere av gangen, og en notorisk flørt.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 16:23   #99
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Eg og trur det. Han er jo sexy da. Hehe.

Gammel 29-10-13, 17:35   #100
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Jeg er spent på den saken hun hadde med de som hadde brukt det middelet hun barnepiken brukte.

Jeg tenkte meg at det var en eller begge av foreldrene hennes som hadde gjort det mot enten henne eller søsteren. Hun sa til kjæresten sin at hun ikke hadde kontakt med foreldrene fordi de "ikke var bra for henne". (Og det er kanskje ikke veldig vanskelig å se for seg at en ustabil mor eller far med sterkt behov for bekreftelse og omsorg kan ha blitt farlig frustrert over et barn som Saga.)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25.