|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#83 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Broen IIMistankene om barnepiken hadde jeg også helt fra første gangen vi så hun ga gutten saft. Fordi det var så viktig at søsteren ikke tok akkurat det glasset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Broen IISaga sitt møte med svigermoren var ubetalelig og når man ser hvor åpen leiligheten der er så skjønner jeg godt at typen ikke ville ha sex.
![]() |
#85 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Broen II
Ikke for alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Broen IIDu och jag, rine... |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
.
![]() Sv: Broen IIOg jeg begynner å bli litt lei av Saga... |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
flisespikker
|
![]() Sv: Broen IIJeg synes det er mye utvikling i Saga. Og jeg tror Martin kanskje er den første egentlige vennen hun har hatt - at hun lærer veldig mye av å være sammen med ham, fordi han godtar at hun er som hun er samtidig som han setter grenser for hva han finner seg i. Jeg tror en del av salatene hun tråkker oppi (i forhold til ham) skyldes at hun aldri før har kjent noen hun hadde et nært eller privat forhold til, og at hun derfor ikke har lært seg disse grensene for hva man sier og hva man ikke sier i personlige relasjoner, men at hun er i ferd med å lære seg dem.
![]() |
#90 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Broen IIDet aller mest fascinerende med Saga er at utviklinga kjem så seint, så smått og så rørande.
![]() |
![]() |
#91 |
.
![]() Sv: Broen IIJoda, jeg er enig i at det er utvikling, ref det Skilpadda påpeker. Det er kanskje jeg som er for utålmodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
flisespikker
|
Han hadde forklart henne hvorfor han ikke ville ha sex. Så da fant hun ut at hun kunne fikse det selv, uten ham - som hun sikkert ville gjort om han hadde sagt nei av en annen grunn også. Veldig logisk, og fra hennes ståsted et sympatisk kompromiss der hun hverken maser eller blir sur på ham eller nekter seg selv sex.
![]() |
#94 |
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
flisespikker
|
Det kan sikkert være skrekkelig irriterende å måtte forholde seg til sånt i virkeligheten, så det er nok realistisk at man blir irritert på Saga i serien også.
![]() |
#96 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Broen IIJeg er spent på den saken hun hadde med de som hadde brukt det middelet hun barnepiken brukte. Og så er jeg redd for at den mannlige etterforskeren hopper i seng med hun svenske og ødelegger sjansene hos kona.
![]() |
#97 |
.
Det vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Kjernesnill
|
Det er jeg også spent på. Men, jeg tror han gjør det. Tror han er slik at han får varme følelser for flere av gangen, og en notorisk flørt.
![]() |
#99 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Broen IIEg og trur det. Han er jo sexy da. Hehe.
![]() |
#100 |
flisespikker
|
Jeg tenkte meg at det var en eller begge av foreldrene hennes som hadde gjort det mot enten henne eller søsteren. Hun sa til kjæresten sin at hun ikke hadde kontakt med foreldrene fordi de "ikke var bra for henne". (Og det er kanskje ikke veldig vanskelig å se for seg at en ustabil mor eller far med sterkt behov for bekreftelse og omsorg kan ha blitt farlig frustrert over et barn som Saga.)
![]() |
|
|