Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Broen II

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-13, 12:25   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen II

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Jeg synes f.eks. den onaniscenen nesten viste henne fram fra en litt "enkel" side. Samboeren hadde jo forklart henne hvorfor de ikke kunne ha sex, og hvordan det er forskjell på at en forelder vet at de voksne barna har sex og faktisk høre at de har det. Likevel greier hun ikke å styre seg.

Han hadde forklart henne hvorfor han ikke ville ha sex. Så da fant hun ut at hun kunne fikse det selv, uten ham - som hun sikkert ville gjort om han hadde sagt nei av en annen grunn også. Veldig logisk, og fra hennes ståsted et sympatisk kompromiss der hun hverken maser eller blir sur på ham eller nekter seg selv sex.

Gammel 29-10-13, 12:34   #2
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Han hadde forklart henne hvorfor han ikke ville ha sex. Så da fant hun ut at hun kunne fikse det selv, uten ham - som hun sikkert ville gjort om han hadde sagt nei av en annen grunn også. Veldig logisk, og fra hennes ståsted et sympatisk kompromiss der hun hverken maser eller blir sur på ham eller nekter seg selv sex.

Men hun hadde jo lest at menn kunne bli opphisset av å se kjæresten onanere, så hun prøvde jo på finurlig vis å overtale han.
Jeg skjønner at det fra hennes ståsted var en god løsning, men det er vel det ståstedet jeg begynner å bli litt lei av. Og jeg skjønner at det IRL ikke er gjort i en fei å endre på dette, så det er kanskje realistisk og bra.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 13:54   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Og jeg skjønner at det IRL ikke er gjort i en fei å endre på dette, så det er kanskje realistisk og bra.

Det kan sikkert være skrekkelig irriterende å måtte forholde seg til sånt i virkeligheten, så det er nok realistisk at man blir irritert på Saga i serien også.

Gammel 29-10-13, 16:01   #4
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det kan sikkert være skrekkelig irriterende å måtte forholde seg til sånt i virkeligheten, så det er nok realistisk at man blir irritert på Saga i serien også.

Det vil jeg tro.
Jeg er mer tålmodig i virkeligheten enn når jeg ser på tv, asså! :æresord:

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.