Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinnoff: Drikker du saft?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Drikker du saft?
Ja, hver dag (til mat og som tørstedrikk) 20 10,75%
Bare til spesielle typer mat 50 26,88%
Bare hvis det er veldig varmt 11 5,91%
Nei, aldri 37 19,89%
Bare hvis det ikke finnes alternativ drikke 63 33,87%
Pudding 14 7,53%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-13, 15:21   #81
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinnoff: Drikker du saft?

Fant ikke noe alternativ, jeg drikker saft som en treat, omtrent som jeg drikker brus. Men jeg liker egentlig saft best fordi brus er så sterkt med denne kullsyren de tilsetter

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 15:24   #82
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

På fredager er det hjemmelaget pizza og saft til hele familien. Det er stort sett de gangene jeg drikker saft.Og noen ganger på familiehytta, når brønnvannet av en eller annen grunn smaker sært (men visstnok er heeelt safe å drikke). Da blander jeg litt saft i vannet.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 16:16   #83
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg drikker Fun-Light med appelsinsmak når jeg spiser kjøttkaker eller seifilét..

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 16:30   #84
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Den nye saften til Zerohhh eller hva den nå heter er fantastisk god. Lager i litersmål eller stor mugge og hiver oppi et sugerør så er det glasset mitt.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 19:59   #85
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Det hender jeg drikker saft på jobb. Men aldri hjemme.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 20:15   #86
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Garbella, her.

Den nye saften til Zerohhh eller hva den nå heter er fantastisk god. Lager i litersmål eller stor mugge og hiver oppi et sugerør så er det glasset mitt.

Å ja! Den med sitron og hylleblomst er knallgod!

Gammel 10-05-13, 20:19   #87
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Drikker det stort sett bare til grøt. Da helst Lærum sin solbærsirup, eller Hervik sin rips eller rips/solbær saft.

Det hender en sjelden gang jeg kjøper Lærum sin appelsinsaft, og drikker det på sommeren, da gjerne i stedet for brus.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 19:38   #88
Bromle
Aktiv

Bromle sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Bromle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Uff ja tror eg er blitt avhengig av fun ligth fruktfest.. Den inneholder sikkert noe man kan bli litt avhengig av.. Det føles iallfall sånn..

Gammel 11-05-13, 21:37   #89
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei.

Gammel 12-05-13, 17:10   #90
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Jeg liker saft, og drikker det av og til. Rød saft er best.

Og så lurer jeg fortsatt på om jeg burde være litt flau for at noe av det første jeg spurte om da jeg ble trilla opp på barsel etter siste fødsel var rød saft. Jeg husket nemlig fra de andre oppholdene at den var helt utrolig god, nydelig smak, iskald med masse isbiter i. Jeg tror faktisk jeg spurte hvor de kjøpte den fra, men jeg husker dessverre ikke om jeg fikk noe svar.

Jeg hadde samme opplevelse med gul saft. Jeg som ellers ikke drikker saft, drakk en hel del gul saft på barsel.

Gammel 13-05-13, 00:26   #91
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg drikker rød hjemmelaget saft de 4-5 gangene i året jeg spiser grøt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:09.