|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å hoppe i sofaenDet er ikke direkte forbudt, men det er jo ikke slik at jeg oppfordrer til det heller. Ikke fordi jeg er redd for sofatrekket, men fordi det sikkert ikke er særlig gunstig for sofakonstruksjonen. Men vi lage ofte putefjell! Da samles alle putene i stua, inkludert de løse sofadelene, til et digert fjell, og så hoppes det på fjellet. En effektiv og morsom måte å få ristet puter på. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Å hoppe i sofaenHer bruker minsten sofaen som klatrestaiv (inkl hopping). Når man er to er det greit, når man er seks not so much. Så det er jo et aldersperpektiv. Sekstenåringen får ikke lov, kan man si. Og ja, jeg er sånn interiørbloggedame. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å hoppe i sofaenDet er helt lov hos oss så lenge det bare er våre to og en om gangen. Det har regulert seg fint av seg selv, ingen skader, ikke utslitt sofa, sjuåringen har ikke hoppet på lenge. Og vi er strenge på mye annet. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Å hoppe i sofaenIkke interiørblogger. Ingen får hoppe, gå eller løpe i sofaen. Jeg er redd for at de skal falle og slå seg mot bordkanten og jeg har en sofa som jeg er glad i og ikke vil ødelegge med det første. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Borte
|
Sv: Å hoppe i sofaenNei, hadde vi sagt at det var lov så hadde vi nok ikke hatt stort igjen av den sofaen. Dessuten syns jeg det er en sånn ting som kan være forbudt BÅDE hjemme og borte.
|
|
|
#88 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Å hoppe i sofaenIngen ungar over 1 år får hoppe i vår sofa. Når ikkje eg får lov, får ikkje dei heller, rettferdig skal det vera.
|
|
|
#89 |
|
Ingen skravlebøtte
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() |
Sv: Å hoppe i sofaenIngen hopping i sofaen her heller, men jeg tror den beste "investeringen" vi har gjort ifht barneleker er å ha en gammel springfjærmadrass i en krok i stua, og der kan de hoppe så mye de bare vi
|
|
|
#90 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Å hoppe i sofaen
Det kan jeg love at mine barn aldri har gjort heller.
|
|
|
|
#91 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Å hoppe i sofaenJeg merker at nå som vi har bedre gulvplass, så er sofaene mindre attraktive for hopping. Da kan man turne der i stedet. Jentungen min er sånn som støtt og stadig må avbryte et måltid, pianoøvelser eller lekser med å slå et par hjul.
|
|
|
#92 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Å hoppe i sofaennei, her har man ikke lov å hoppe i sofaen eller sengene.
|
|
|
#93 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Å hoppe i sofaenDette løste seg egentlig helt uten innblanding fra oss voksne. Jentene var på besøk da nabogutten hoppet i sofaen og plasserte hele tanngarden i salongbordet. Etter det har de liksom aldri spurt eller bedrevet sofahopping. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
navnet sjemmer ingen
Og du anbefaler en slik løsning? |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Men først, kaffe!
Tsk, tsk, sier hun som sliter med tjeneren sin. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Å hoppe i sofaenJeg syns det er kjipt med venninnen som brakk nesen, men bruker likevel historien for alt hva den er verdt. Men svaret er gjerne "Men hun hoppet ikke! Hun fløy sånn bakfra, over ryggen på sofaen, og landet med nesa i salongbordet! Det er noe helt annet!!"
|
|
|
#97 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Dere er så omsorgsfulle! Her får de ikke lov til å hoppe fordi jeg blir koko i hodet. Tror ikke jeg har tenkt tanken at de kan skade seg.
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08 Sist redigert av LilleRosin : 12-10-12 kl 14:42. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Å hoppe i sofaenDet er ikke lov, men minsten tar stadig noen runder mens putene flagrer likevel. |
|
|
|
![]() |
|
|